سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان از وضعیت باشگاه یک روز قبل از شروع پلی آف ابراز بی اطلاعی می کند و می گوید: اگر پول بازیکنان را بدهند فردا بازی می کنیم اما تا این لحظه یک تماس هم نگرفته اند.

عباس آقاکوچکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد قطعی شدن انصراف این تیم از بازی مقابل دانشگاه آزاد توضیح داد: تنها برای جوانان زنجانی متاسفم که با وجود نتیجه گیری خوب و شانس بالاتر رفتن تیم با بی تعهدی مسئولان چنین شرایطی برای تیم پیش آمده است. ما برای بازی آماده ایم و حتی از پنجم فروردین هم بازیکنان تیم به درخواست من به تمرین آمدند اما وقتی روز دهم فروردین برای دیدار با مسئولان تربیت بدنی رفتیم هیچکس پاسخگو نبود.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم که دیدند هیچ مسئولی پاسخشان را نمی دهد که آیا پول را می دهند و یا حتی پولی موجود نیست به خاطر خلف وعده های قبلی تصمیم گرفتند به کار ادامه ندهند. هر چند که ما همین حالا هم آماده بازی هستیم و اگر بدهی ها پرداخت شود فردا مقابل دانشگاه آزاد بازی می کنیم.

آقاکوچکی تاکید کرد: امسال با رفتن احمدیان از سازمان همیاری، یگانه رئیس جدید سازمان وارد کار شد و حتی به رختکن تیم آمده و قول عمل به تمام وعده ها را به بازیکنان داد اما تنها یک بار شب دیدار با مهرام در بدترین شرایط ممکن پول بازیکنان پرداخت شد و این تنها پرداخت امسال بود. بازیکنان هم به لحاظ تمام تجارب تلخ دیگر حاضر به ادامه کار بدون پاسخگویی مسئولین نیستند و من هم توان ایستادن مقابل خواست تمام تیم را ندارم.

انتهای پیام/
برچسب ها: آقاکوچکی ، زنجان ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار