براي دومين سال متوالي يک مؤسسه بانکي حامي مالي تيم ملي واليبال شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، امروز طي مراسمي که با حضور مسئولان و مديران حامي مالي تيم ملي واليبال و مسئولان فدراسيون واليبال برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاري اين مؤسسه بانکي و حمايتش از تيم‌هاي ملي واليبال به امضا رسيد.

محمدرضا داورزني رئيس فدراسيون واليبال در اين نشست درخصوص برنامه‌هاي سال جاري فدراسيون و حضور تيم ملي در عرصه‌هاي مختلف براي حضار مطالبي را بيان کرد و اظهار داشت: در مسابقات ليگ جهاني سال گذشته هر مسابقه بيش از 40 ميليون بيننده در داخل کشور و بيش از 500 ميليون بيننده در سارسر جهان داشته‌است و بدون شک در سال جاري که نوع برگزاري مسابقات تغيير کرده و بازي‌هايي که8 تيم ملي ايران در دور مقدماتي مقابل تيم‌هاي ايتاليا، برزيل و لهستان به صورت رفت و برگشت انجام خواهد داد تعداد زيادتري بيننده خواهد داشت.

وي تصريح کرد: ما سعي داريم با انجام بازي‌هاي خوب و قدرتمندانه در گروه خود سوم شويم و به مرحله نهايي راه پيدا کنيم تا در ليگ جهاني امسال تعداد بازي‌هاي بيشتري انجام دهيم.

داورزني بيان کرد: کار فدراسيون واليبال در سال 93 بيشتر شده است و به طور قطع با اين حامي مالي مي‌توانيم سالي پر از موفقيت و افتخار را پيش رو داشته باشيم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار