مديركل فرودگاه رشت، تعداد مسافران نوروزي اين فرودگاه را 23 هزار و 177 نفر اعلام كرد كه در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته افزايش 42/40 درصدي داشته است.

به‌گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط‌عمومي اداره‌كل فرودگاه گيلان؛ فتاح رضواني، با بيان اين مطلب گفت: اعزام و پذيرش مسافران در پروازهاي داخلي و خارجي فرودگاه رشت حاكي از پذيرش 11 هزار و 905 مسافر در اين فرودگاه و اعزام 11 هزار و 272 نفر به مقاصد داخلي و خارجي است.

وي با اشاره به اينكه تعداد كل پروازهاي مسافري از 24 اسفند سال گذشته تا 14 فروردين‌ 222 پرواز بوده است، گفت: اين رقم در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته با 98/21 درصد رشد روبرو بوده است.

رضواني بيشترين آمار مسافران وارد شده به گيلان را يك هزار و 154 نفر در هفتم فروردين ماه و همچنين ميزان مسافران داخلي و خارجي را به ترتيب 18 هزار و 744 مسافر و چهار هزار و 432 مسافر اعلام كرد.

مديركل فرودگاه رشت با اشاره به انجام 86 سورتي پرواز در هفته در ايام نوروز؛ خاطرنشان كرد: پروازهاي فوق‌العاده داخلي اين فرودگاه به مقاصدي چون مشهد، كيش، اصفهان و پرواز خارجي به اسپارتاي تركيه انجام شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رشد ، مسافران ، نوروزی ، فرودگاه ، رشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار