گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام( داعش) در انتقادی تند از سخنان سرکرده القاعده درباره کشته شدن ابوخالد السوری از اعضای القاعده در سوریه، ایمن ظواهری را متهم کرد که به اسامه بن لادن خیانت کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه اینترنتی میدل ایست آنلاین، گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام( داعش) در انتقادی تند از سخنان سرکرده القاعده درباره کشته شدن ابوخالد السوری از اعضای القاعده در سوریه، ایمن ظواهری را متهم کرد که به اسامه بن لادن خیانت کرده است.

ابوخالد السوری که در سوریه در درگیری‌ها علیه داعش شرکت داشت از نزدیکان اسامه بن لادن و ایمن ظواهری بود و گفته می‌شود گروه داعش عامل کشته شدن او بوده است.

یک پایگاه اینترنتی وابسته به گروههای تروریستی، با  پوشش خبر واکنش داعش به اظهار نظر اخیر ایمن ظواهری، نوشت: داعش ظواهری را که در ادبیات گروههای جهادی به "حکیم"معروف است به تساهل و خیانت متهم و هم زمان از مدیریت اسامه بن لادن تقدیر کرد.

داعش عملکرد ایمن ظواهری را متفاوت با عملکرد بن لادن دانست و بر این اساس جایگاه این دو را نیز متفاوت خواند.
گروه دولت اسلامی عراق و شام همچنین در توئیتر در پیامی با لهجه مصری، ایمن ظواهری را به تمسخر گرفت.

ایمن ظواهری در یک نوار صوتی ضبط شده از گروههای اسلامی در سوریه خواست اختلافات و درگیری‌هایی را که به کشته شدن یکی از دوستان بن لادن منجر شد کنار بگذارند. مقصود او از این سخن کشته شدن ابو خالد السوری بوده است.
وی این درگیری‌ها را فتنه‌ای دانست که در سرزمین شام ایجاد شده‌است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۵۱ ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
کیدهم فی نحرهم
آخرین اخبار