اردبیل/

برای اتمام راه آهن اردبیل 3 هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است

استاندار اردبیل گفت : برای پروژه بزرگ راه اهن اردبیل – میانه تاکنون حدود 300 میلیارد تومان هزینه شده لیکن براساس آخرین برآوردهای مالی ، اتمام آن به 3 هزارمیلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش با اشاره به حجم عظیم عملیات اجرایی این پروژه و ضرورت اجرای ابنیه فنی نظیر 23 کیلومتر تونل و 5 کیلومتر پل تصریح کرد : قرار است یک شرکت چینی به صورت فاینانس حدود یک میلیارد دلار در این پروژه سرمایه گذاری کند.

وی پروژه دوم نیروگاه اردبیل و آغاز قریب الوقوع فاز آخر بزرگراه اردبیل و مشکین شهررا از جمله طرح های مهم توسعه ای استان برشمرد و ادامه داد : از مدیران ستادی استانداری و به ویژه مدیران دستگاه های اجرایی استان انتظار داریم با مدیریت جهادی و با بهره گیری از همه توان و تجربه خود برای سرازیر کردن منابع مالی مختلف به استان از جمله منابع صندوق توسعه ملی تلاش کنند.

 

استاندار اردبیل هم چنین اهمیت مقوله فرهنگ و تاثیر آن برسایر حوزه ها را یادآور شد و گفت : در کنار اقدامات مختلف دولتی ، استفاده از تجارب و اندیشه های خیرین در این عرصه که از سرمایه های معنوی جامعه ما هستند گره گشا خواهد بود/س.

 

برچسب ها: اردبیل ، اعتبار ، راه ، آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.