روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست"‌ در کنفرانس سالانه خود با حضور کارشناسان و خبرنگاران آمریکایی و اسرائیلی به بررسی روند "‌مذاکرات صلح "‌ می پردازد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛‌ این روزنامه در پایگاه اینترنتی خود با اشاره به برگزاری این کنفرانس سالانه نوشت :‌ این کنفرانس در نیویورک برگزار می شود و هدف آن ادامه تلاش هایی است که دو متحد دیرینه ( واشنگتن و تل آویو )‌ برای به نتیجه رسیدن مذاکرات سازش و تشکیل دولتی یهودی در سرزمین های اشغالی انجام می دهند . 

در این کنفرانس سیاستمداران ،‌ کارشناسان ،‌ محققان و خبرنگارانی از آمریکا و همچنین رژیم صهیونیستی حضور خواهند داشت . 

یک مقام دولتی آمریکا درباره برگزاری این کنفرانس اظهار داشته است که چنین نشست هایی می تواند به بهبود روند مذاکرات صلح کمکی شایان کند . وی تصریح کرد :‌ فلسطین و اسرائیل نیازمند اتخاذ تصمیمی قطعی و همیشگی برای تشکیل دو کشور جداگانه در سرزمین های اشغالی هستند . 

وی در ادامه افزود :‌ باراک اوباما ، رییس جمهور آمریکا اهمیت فراوانی برای مذاکرات صلح قائل است به همین دلیل سفرهای وزیر خارجه خود را به سرزمین های اشغالی بطور هفتگی و ماهانه انجام میدهد . 

گفتنی است " ران پراسر " نماینده ویژه رژیم صهیونیستی در سازمان ملل نیز در این کنفرانس حضور خواهد داشت تا راهکارهای بهبود وضعیت تل آویو درسطح روابط بین المللی را بررسی کنند . 


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار