اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از بارش احتمالی و پراکنده به شکل رگبار برای امروز و فردا در نوار شمالی استان و نقاط کوهستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد در اطلاعیه هواشناسی آمده است: با عبور امواجی ناپایدار از بخش های شمالی استان احتمال بارش های پراکنده ای به شکل رگبار در روزهای یکشنبه و دوشنبه در نوار شمالی استان و نقاط کوهستانی پیش بینی شده است. این در حالی است که امروز در اکثر نقاط استان افزایش دما را خواهیم داشت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: فردا مجددا دما در غالب نقاط استان به طور نسبی کاهش می یابد و وزش باد در برخی نقاط نسبتا شدید پیش بینی شده است. همچنین در چند روز آینده تشکیل مه در برخی نقاط به صورت غلیظ همراه با کاهش دید افقی، غبار و وزش باد خواهد بود.

اداره کل هواشناسی استان برای 24 ساعت آینده وضع هوای نواحی شمالی و نواحی مرکزی استان خراسان رضوی را کمی تا نیمه ابری، در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی، در بعضی ساعات بعدازظهر در نوار شمالی و نقاط کوهستانی افزایش ابر و با احتمال رگبار خفیف و پراکنده باران همچنین گاهی با وزش باد نسبتا شدید پیش بینی کرده است.

در این اطلاعیه اعلام شده است: برای 24 ساعت آینده در نواحی جنوبی استان خراسان رضوی و مشهد وضع هوا صاف تا قسمتی ابری و در برخی نقاط با مه رقیق صبحگاهی یا غبار صبحگاهی و گاهی با وزش باد نسبتا شدید خواهد بود. همچنین حداقل و حداکثر دمای پیش بینی شده برای مشهد 3و 13 درجه سانتی گراد است.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی کیفیت هوا را برای امروز سالم اما در روند تدریجی افزایش آلاینده ها پیش بینی کرده است./س

برچسب ها: باران ، رگبار ، کوهستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.