نفرزاده: 12 مرحله اردوی آماده سازی خواهیم داشت/ اردیبهشت استارت می‌زنیم

سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی آسیا 12 مرحله اردوی آماده سازی پیش بینی شده است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، فرهاد نفرزاده اظهار داشت: هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا مهر سال جاری برگزار خواهد شد و برنامه های آماده سازی تیم جوانان ایران از شش ماه قبل از این بازی ها آغاز می شود.

وی با بیان اینکه اوایل اردیبهشت اردوی انتخابی تیم ملی والیبال جوانان برگزار خواهد شد، در مورد دعوت شدگان به این اردوی گزینشی گفت: چهار محور برای دعوت بازیکنان ملاک نظر بوده است. بازیکنانی که در سال 2012 عضو تیم ملی والیبال نوجوانان بوده اند، بازیکنانی که در سال 2013 عضو تیم ملی والیبال جوانان بودند، والیبالیست هایی که در مرحله نهایی لیگ برتر جوانان سال 92 در مشهد خوب بازی کردند و بازیکنانی شایسته ای که از سوی هیات های استانی والیبال به کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان معرفی می شوند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان تصریح کرد: این افراد زیر نظر کادر فنی در اردوی انتخابی شرکت می کنند و پس از انتخاب بازیکنان با انگیزه و مناسب 12 مرحله اردوی آمادگی تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم داشت.

وي با اشاره به مقام سومی ایران در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا در سال 2012 گفت: امسال علاوه بر اینکه باید مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آوریم، باید عنوان سومی را نیز ارتقاء دهیم. پیش بینی می کنیم که مسابقات سختی در پیش خواهیم داشت.

نفرزاده در باره معرفی کادر فنی این تیم خاطرنشان کرد: در پایان این هفته با رییس و دبیرکل فدراسیون والیبال نشستی خواهیم داشت و نفرات کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان نهایی خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار