سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال گفت: محور پونل - خلخال در حوزه استحفاظی گیلان برفروبی شد.

به‌گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ محمد قربانی دیروز در بازدید از حوزه استحفاظی شهرستان خلخال و محور خلخال به پونل اظهار داشت: عملیات بازگشایی و برفروبی محور خلخال به پونل آغاز شده و تا پایان هفته بازگشایی کامل و از حیث ریزش هرگونه بهمن پاکسازی می‌شود.

وی گفت: در بارش هفته گذشته و شدت کولاک این محور مسدود اعلام شد که امروز با همت راهداران این محور بازگشایی و در حال تعریض دو طرف محور هستند.

قربانی در ادامه خاطر نشان کرد: با هدف تسهیل در تردد مردم از رضوانشهر به خلخال این محور با تلاش راهداران اداره راه و شهرسازی و راهداران مستقر در گردنه الماس در حوزه استان گیلان و شهرستان رضوانشهر در حال انجام است که در تلاش هستیم تا جاده را از حیث ریزش بهمن پاکسازی کنیم.

سرپرست اداره راه و شهرسازی خلخال همچنین بیان کرد: بارش برف هفته اخیر نیز در چند نقطه بهمن‌خیز سبب مسدود شدن قطعاتی از این محور شد که علی‌رغم اینکه این محور در حوزه استحفاظی گیلان است اما هیچ احساس مسئولیتی از سوی مسئولان شهرستان رضوانشهر نسبت به بازگشایی و برفروبی در روزهای اخیر در این محور دیده نشده است.

قربانی یادآور شد: همدلی و تعامل برای بازگشایی این محور از اهمیت ویژه برخوردار است و ما همیشه آماده تعامل با اداره راه و شهرسازی شهرستان رضوانشهر هستیم/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: خلخال ، برفروبی ، محور ، پونل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.