مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از اسکان بیش از 444 هزار نفر از مسافران نوروزی در 400 مدرسه قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: درسال جاری اسکان فرهنگیان 29 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته که در قالب 59 هزار و 249 خانوار، 444 هزار و 362 نفر در مدارس قم اسکان یافتند.

حمیدرضا شیخ الاسلام با اشاره به اینکه در ایام نوروز 2 هزار و 435 مورد بازرسی از مدارس اسکان توسط 11 بازرس ویژه آموزش و پرورش انجام شد گفت: در ایام نوروز هشت هزار کتاب و مجله با محتوای علمی و مهدویت در میان فرهنگیان توزیع شد و مدارس نیز دارای قرآن، مفاتیح و سجاده بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه در مدارس اسکان، کلاس‌های قصه گویی و مسابقات قرآنی توسط روحانیان برای کودکان برگزار ‌شد، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب و مسابقه نقاشی توزیع بنر و بروشور‏، پیام‌های تربیتی و امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری نماز جماعت در محل‌های پذیرش اسکان‏ از جمله برنامه‌های فرهنگی در مدارس اسکان بوده است.

وی با اشاره به کیفیت کلاس ها افزود: امسال 400 مدرسه با 4 هزار کلاس با درجه یک‏ که مفروش‏، دارای تلویزیون و یخچال و‏ اجاق گاز بوده و همچنین درجه دو مفروش شده و درجه سه برای اسکان فرهنگیان آماده شده بود و عمده مدارس درجه یک و دو بوده و کیفیت خوبی داشته‌اند./س

 
برچسب ها: قم ، اسکان ، مسافر ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.