فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال(WBSIC) طی نامه ای رسما از رئیس و دبیر انجمن بیس بال و سافت بال کشورمان برای شرکت در کنگره جهانی دعوت به عمل آورد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال(WBSIC) طی نامه‌ای رسما از رئیس و دبیر انجمن بیس بال و سافت بال کشورمان برای شرکت در کنگره جهانی دعوت به عمل آورد.

این اولین کنگره جهانی بیس بال و سافت بال بعد از ادغام این 2 فدراسیون به شمار می آید که قراراست طی روزهای 19 تا 21 اردیبهشت در شهر"حمامت" تونس برگزار شود.
 
قراراست "علیرضا ادیب " رئیس انجمن بیس بال و سافت بال و "کیوان صفائیان" دبیر انجمن در این کنگره جهانی شرکت کنند.
 
این نشست با حضور نمایندگان کلیه کشورهای عضو فدراسیون جهانی و با هدف بررسی تقویم و برنامه های در پیش و معرفی میزبانان رقابتهای جهانی و تورنمنتهای معتبر و همچنین آنالیز فعالیتهای قاره ها برگزارمی شود.
 
 
*دور برگشت لیگ مردان و زنان کریکت کشور ماه آینده در یزد
 
دور برگشت رقابتهای لیگ کریکت مردان و زنان اردیبهشت ماه سال 93 به میزبانی یزد برگزار خواهد شد.
 
براساس اعلام انجمن کریکت دور برگشت لیگ بانوان طی روزهای اول تا هفتم اردیبهشت و دور برگشت لیگ مردان در تاریخ 9 تا 15 اردیبهشت در زمین اختصاصی کریکت شهرستان یزد برگزار می شود.
 
در جدول رده بندی لیگ مردان و در پایان دور رفت تیم ورزش و جوانان ایرانشهر با 12 امتیاز صدرنشین است، سه تیم منطقه آزاد چابهار، لیاقت سراوان و شهرداری کنارک با 10 امتیاز در مکانهای دوم تا چهارم قرار دارند، اتحاد تفتان زاهدان با 8 امتیاز پنجم، فولاد کیوان یزد با 4 امتیاز ششم، هیات گلستان با 2 امتیاز هفتم و تربیت بدنی فارس بدون امتیاز در مکان هشتم ایستاده اند.
 
اما در لیگ بانوان و در پایان مرحله رفت تیمهای "دنا اسپرت" تهران و "بهداشت کار" مشهد هر دو با 8 امتیاز پیشتاز هستند و تیمهای اداره کل سیستان و بلوچستان و فجر کرمان با 6 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفته اند.
 
*دبیر انجمن بیس بال و سافت بال: بهترین های مسابقات نوجوانان کشور به تایلند می‌روند
 
دبیر انجمن بیس بال و سافت بال گفت: مسابقات بیس بال نوجوانان قهرمانی کشور که قرار است برای اولین بار برگزارشود حکم رقابتهای انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی تایلند را دارد.
 
صفائیان در ادامه افزود: مسابقات بیس بال قهرمانی کشور با هدف شناخت استعدادهای پایه و تقویت زیر ساختهای این رشته مرداد ماه سالجاری برگزار می شود و ما از کلیه استانها برای حضور مستمر در این رقابتها دعوت به عمل آورده ایم و از آنها خواسته ایم شرایط و علاقه مندی خود را برای میزبانی این آوردگاه مهم اعلام کنند.
 
وی اظهارداشت: با توجه به اینکه این رقابتها انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات آسیایی تایلند خواهد بود مسلما خروجی و بازدهی مناسبی خواهد داشت وهمه استانها برای گرفتن سهمیه تیم ملی با قدرت گام به این مسابقات خواهند گذاشت.
 
صفائیان تصریح کرد: مکاتباتی را هم با فدراسیون آسیایی بیس بال داشته ایم و پیگیر دعوت از مسئولان بلند پایه قاره برای حضور در این رقابتها هستیم.
 
دبیر انجمن بیس بال و سافت بال در مورد زمان برگزاری مسابقات آسیایی در پايان خاطرنشان کرد: رقابتهای آسیایی نوجوانان طی روزهای 12 تا 19 شهریور در شهر "پاتوم" تایلند برگزار می شود و ما قصد داریم که تیم پر قدرت آماده ای را روانه این مسابقات کنیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انجمن ، بیس ، کنگره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار