رییس واحد علوم و تحقیقات در مراسم آغاز به کار سال جدید و دیدار رییس دانشگاه آزاد اسلامی با کارکنان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه تحقق شعار سال جدید، یک گام از دیگران جلوتر است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات دکتر علی عباسپور با اشاره به نامگذاری سال 1393 توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» افزود: ایشان در فرمایشات خود، برای پیشرفت کشور به سه عنصر موثر اقتصاد، فرهنگ و علم اشاره کرده‌اند.  

دکتر عباسپور در ادامه با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری درباره محورهای اصلی اقتصاد دانش بنیان، اظهار داشت: با توجه به این مطالب مشخص می‌شود که بار عظیم مساله مرتبط با سه عنصر اقتصاد، فرهنگ و علم، بر دوش ما دانشگاهیان است. چرا که دو مولفه فرهنگ و علم از این سه عنصر مستقیما به دانشگاهیان بر می‌گردد و مسئولیت موضوع اقتصاد هم به صورت غیرمستقیم بر دوش ما است.  

وی با اشاره به این موضوع که در "اقتصاد مقاومتی"، شرکت‌های دانش بنیان و اقتصاد مبتنی بر دانش حرف اساسی را می زند، تاکید کرد: مسوولیت این بخش هم بر عهده ما دانشگاهیان قرار دارد و باید در به انجام رساندن آن کوشش فراوان داشته باشیم.  

رئیس واحد علوم و تحقیقات، با آرزوی توفیق در به انجام رساندن این رسالت مهم تصریح کرد: کشور ما همه مولفه‌های خوب را کنار هم دارد که باید با یک مدیریت دقیق و برنامه‌ریزی شده، این مولفه‌ها در یک راستا قرار بگیرند و باعث پیشرفت جامعه شوند.  

دکتر عباسپور با اشاره به فعالیت‌های مفید دکتر میرزاده از بدو ورود به دانشگاه آزاد اسلامی و تشکیل "شورای راهبردی اقتصاد دانش بنیان" و طرح بحث اقتصاد براساس دانش، افزود: دکتر میرزاده شالوده و پایه‌های بهره‌برداری از علم در راستای پیشرفت اقتصادی کشور را بنیان نهاده‌اند و بر همین اساس دانشگاه آزاد اسلامی اکنون در زمینه تحقق شعار سال جدید، یک گام از دیگران جلوتر است.  

دکتر علی عباسپور ضمن تبریک مجدد سال جدید، افزود: امیدوارم بتوانیم در سال جدید با لطف پروردگار در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موفق و پیروز باشیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار