زنگ افتتاح اجرای عمومی نمایش «مرداب روی بام» به نویسندگی و کارگردانی "رضا گوران" ساعت 19:30 روز یکشنبه 17 فروردین‌ با حضور "حسین پاکدل" در تماشاخانه ایرانشهر نواخته می‌شود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، آیین افتتاح نمایش «مرداب روی بام» نوشته و کارگردانی رضا گوران، که در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود، ساعت 19:30 یکشنبه 17 فروردین ماه با نواختن زنگ توسط حسین پاکدل برگزار می شود.

در این نمایش ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، بهناز جعفری، ندا مقصودی، عبدآبست، دایانا فتحی، بیتا معیریان، جواد پولادی و پانیذ فریوسفی به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین «نورالدین حیدری ماهر؛ تهیه کننده»، «سیامک احصایی؛ طراح صحنه»، «گلنازگلشن؛ طراح لباس»، «آرش گوران؛ آهنگساز»، «محمد گودرزیانی؛ دستیار کارگردان و برنامه ریز»، «یحیی پاکدل؛ طراح پوستر و بروشور»، «ثمر میرفندرسکی؛ دستیار صحنه» و «زهره رحمانی؛ دستیار لباس» گروه کارگردانی این نمایش هستند.

رضا گوران می توان به "هملت"، "یرما"، "داستان یک پلکان"، "ابرهای پشت حنجره"، "آدم آدم است (اثر مشترک ایران و هلند)" و ... اشاره کرد.

لازم به یادآوری است، در حال حاضر پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «مرداب روی بام» در سامانه فروش اینترنتی تماشاخانه ایرانشهر آغاز شده است و علاقمندان برای خرید اینترنتی بلیت‌های این اثر می‌توانند، به آدرس www.tamashakhaneh.ir مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار