سید مهدی جعفری، مدیر کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز فعالیت‌های این کمیته خبر داد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سید مهدی جعفری، مدیر کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز فعالیت‌های این کمیته خبر داد و گفت: فعالیت‌های کمیته روابط عمومی با دعوت از خبرنگاران برای پوشش رسانه‌ای رویدادهای این رویداد مهم فرهنگی آغاز می‌شود.
 
 
وی افزود: کار ثبت نام از خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و الکترونیک از تاریخ 18 فروردین ماه آغاز خواهد شد.
 
جعفری درباره فعالیت‌هایی که تا به امروز از سوی این کمیته انجام شده است، اظهار کرد: مقدمات کار طراحی پوستر و شعار نمایشگاه به پایان رسیده است و در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.
 
وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی در ایام نمایشگاه گفت: تهیه ویژه‌نامه 11 شماره‌ای در ایام برگزاری نمایشگاه، تشکیل کمیته‌ای برای نظرسنجی از بازدیدکنندگان نمایشگاه، تحلیل محتوای رسانه‌ها، تقویت فعالیت‌های اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی و ... از دیگر فعالیت‌هایی هستند که از سوی کمیته روابط عمومی در نمایشگاه کتاب تهران اجرا می‌شود.
 
مدیر کمیته روابط عمومی خاطرنشان کرد: ستاد اطلاع رسانی نمایشگاه فعالیت‌های خود را از اواخر سال گذشته آغاز کرده است و با نزدیک شدنم ایام نمایشگاه با جدیت بیشتر دنبال می‌شود.
 
بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ اس
برچسب ها: ادبیات ، کتاب ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار