رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از راه اندازی یک دانشکده بهداشت در ماهشهر و یک پیراپزشکی در آبادان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ دکتر محمد اسماعیل مطلق اظهار داشت: این دو واحد قرار است به عنوان زیر مجموعه های دانشکده علوم پزشکی آبادان فعالیت کنند.                                         

وی افزود: با ایجاد دانشکده پزشکی در رشته علوم آزمایشگاهی و اتاق عمل اقدام به جذب دانشجو کردیم. پارسال نیز در رشته پرستاری جذب دانشجو داشتیم.


رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به امضا تفاهمنامه همکاری میان دانشکده علوم پزشکی آبادان و دانشگاه جندی شاپور اهواز تصریح کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز،  از امکانات دانشکده بین المللی نیز از نظر تجهیزاتی، آزمایشگاهی و تخصص های که نداریم، بهره می گیریم.

مطلق با اشاره به وجود تمامی تخصص ها در منطقه یادآور شد: در زمان حاضر تمامی عمل های جراحی در بیمارستان طالقانی آبادان انجام می شود و در ماهشهر و خرمشهر جراح مغز و اعصاب کم داریم.

وی همچنین از ارائه خدمات رایگان در حوزه ایدز و سل در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد.

مطلق از ساخت یک بیمارستان پزشکی با شش اتاق عمل، مخصوص اطفال خبر داد و اظهار کرد: پس از انجام و اتمام تعمیرات بیمارستان طالقانی به لحاظ اتاق عمل، کار ساخت بیمارستان پزشکی را نیز ظرف مدت هفت ماه به انجام می رسانیم تا دو بیمارستان از لحاظ پزشک و تجهیزات درمانی مجهز داشته باشیم که البته وزارت خانه نیز در این خصوص قول مساعد برای ارائه تجهیزات به ما داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.