مربی فولاد خوزستان گفت: به رویابافی دیگر تیم‌ها اهمیت نمی‌دهیم، سرنوشت دیگر در دستان ماست و کار را در اهواز تمام خواهیم کرد.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برای بازی مقابل استقلال تهران از شرایط خوبی برخورداریم و تمام بازیکنان خود را به غیر از آرش افشین در اختیار داریم.
وی ادامه داد: تمرینات خوبی را سپری کرده‌ایم و از نقاط ضعف و قدرت حریف اطلاع داریم. هم‌چنین ما در زمین خودمان امتیاز میزبانی و حمایت هوادارانمان را داریم که امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در خصوص حمایت هواداران پرسپولیس از استقلال در برابر تیم فوتبال خوزستان اظهار کرد: آرزو و رویا جز زندگی هر انسانی است به خصوص جوان‌ترها ولی رویداد اصلی سرنوشت قهرمانی است که در دستان ماست و ما نیز دوست نداریم تا شرایط به‌وجود آمده را از دست بدهیم.

سعداوی ادامه داد: ما به رویا و افکار تیم‌های دیگر اهمیتی نمی‌دهیم و هدف خودمان را دنبال خواهیم کرد و حقیقت این موضوع این است که تکلیف قهرمانی را تیم فولاد تعیین می‌کند و مربی تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: استقلال تیم با تجربه‌ای است و از کادر فنی خوب و با دانشی بهره می‌برد و ما هم از ابتدای فصل ثابت کرده‌ایم لیاقت و پتانسیل قهرمانی را داریم که کارشناسان و صاحب‌نظران زیادی هم به این نکته اشاره کرده‌اند وی هم‌چنین عنوان کرد: امیدوارم تکلیف قهرمانی فردا مشخص شود و ما بتوانیم در اهواز جشن قهرمانی را برپا کنیم.

سعداوی نسبت به مسائل پشت پرده در هفته‌های پایانی لیگ بیان کرد: ما کار تیمی خودمان را انجام می‌دهیم و به مسائل حاشیه‌ای کاری نداریم و این وظیفه مسئولین است که به مسائل رسیدگی کنند و ما تنها موظف هستیم کار فوتبالی خودمان را انجام دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: سعداوی ، فولاد ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار