کنفرانس خبری پیش بازی راه‌آهن - پرسپولیس

ابراهیم‌زاده: جوان‌ترها، در بازی‌های مهم باتجربه می‌شوند

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تهران گفت: بازیکنان جوان با بازی‌های مهم همچون بازی‌های استقلال و پرسپولیس با تجربه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تهران در کنفرانس خبری پیش بازی با پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنانی که در خطوط مختلف برای تیم فوتبال راه‌آهن مقابل پرسپولیس به میدان خواهند رفت انگیزه بالایی برای این دیدار مهم دارند و در ضمن میلاد نوری هم پس از رفع مصدومیتش به تمرینات بازگشته ولی هنوز آمادگی بازی مقابل پرسپولیس را ندارد.

وی در مورد عدم حضور فرزاد آشوبی و بهادر عبدی مقابل پرسپولیس گفت: اگر بازیکنی به دلیل محرومیت یا مصدومیت در ترکیب اصلی قرار نگیرد سایر بازیکنان در مجموعه تیم فوتبال راه‌آهن حضور دارند که جای خالی بقیه بازیکنان را بگیرند و از این نظر من با این مسئله مشکلی ندارم چون به تمام نفرات تیمم اعتماد و اعتقاد کامل دارم.

ابراهیم‌زاده درباره سوال خبرنگاری که پرسید شانس قهرمانی در لیگ برتر کدام تیم بالاتر است، تصریح کرد: من درباره شانس صحبت نمی‌کنم و در فوتبال چیزی از قبل مشخص نیست.

وی در مورد جایگزین‌ها برای بازیکنان محروم و مصدوم تاکید کرد: هیچ وقت جوان‌ترها تجربه قدیمی‌ها را ندارند ولی باید بازیکنان کم تجربه در بازی‌های مهمی همچون بازی‌های استقلال و پرسپولیس بازی کنند تا تجربه لازم را به‌ دست بیاورند.

وی در مورد تکذیب برنامه سه ساله برای تیم راه‌آهن گفت: هیچ برنامه سه ساله‌ای برای تیم فوتبال راه‌آهن نداشتم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار