سرپرست انجمن موی تای گفت: تغییر ات در سطح مدیریتی نباید مانع از حضور در رویداد جهانی 2014 شود و ما در تلاش هستیم تیمی آماده را به مالزی اعزام کنیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، حمد الله عبادتی اظهار داشت: اعتلای نام ایران همیشه ملاک بوده و به همین منظور تمام تلاشمان را بکار خواهیم بست تا تیمی پرقدرت راهی مسابقات 2014 مالزی شود.

وی همچنین از تماس تلفنی اعضای تیم ملی خبر داد و در خصوص اردو نشینان گفت: جای هیچ نگرانی نیست، کلیه اعضا و کادر فنی تیم ملی از فردا (یکشنبه) فرصت دارند تا در محل اردوی آمادگی که در آبسرد دماوند بر قرار خواهد بود، حضور یابند.

سرپرست انجمن موی تای تصريح کرد: برای داشتن تیمی مقتدر در اوزان مختلف کمیته استعداد یابی 3 فایتر به اردو معرفی کرده تا اگر در هر وزنی ملی پوشان به مشکل بر خوردند نفرات جایگزین حاضر در اردو به این مسابقات اعزام شوند.

عبادتی با تاکید بر اینکه پیشرفت این رشته در پرتو همدلی خانواده موی تای میسر خواهد بود، افزود: انجمن موی تای خانه موی تای کاران است و از تمام مربیان و دلسوزان این رشته دعوت می کنم برای اعتلای موی تای در کنار هم قرار گیرند.

عبادتي در پايان خاطرنشان کرد: با توجه به زمان محدود باقی مانده تا آوردگاه جهانی(20 روز دیگر)برای حضور مقتدر در این مسابقات معتبر جهانی ، تلاشی دو چندان نیاز است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار