مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران گفت :پایانه‌های مسافری چهارگانه تهران در نوروز امسال مبداء و مقصد سفر نزدیک به 2 میلیون و 500 هزار نفر از شهروندان شدند.

 محمدرضا حاجی بیگی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبر نگاران در تشريح اين خبر اظهار داشت:«از آغاز اجرای طرح استقبال از مسافران نوروزی در روز ۲۵ اسفندماه 92تا پایان روز ۱۵ فروردین سال جاري، ۲ میلیون و 260هزار و 760نفر مسافر با برخورداری از امکانات و خدمات پایانه‌های مسافری تهران سفرهای خود به پايان رساندند .

وي تعداد مسافران خارج شده از پايانه هاي مسافر بري غرب رجنوب شرق و بيهقي را يک مليون و130هزارو 380نفر دانست.افزود اين ميزان جابه جاييي با استفاده از به کار گيري 60 هزار و 695 دستگاه خودرو مسافر بوده واین در حالی است که با احتساب همین تعداد مسافر ورودی، نزدیک به 2.5 میلیون مسافر از پایانه‌های تهران جابه جا شده‌اند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران ادامه داد: بیشترین شمار مسافر خروجی از تهران به میزان ۴۶۰ هزار و ۸۳۲ نفر و بیشترین شمار خودرو مسافربر را به شمار ۲۶ هزار و۳۷۷ دستگاهرا به پايانه مسافر بري غرب عنوان کرد.و افزود: پایانه مسافری جنوب نیز با ۴۱۳ هزار و ۵۳۶ نفر مسافر و ۱۸ هزار و ۶۵۱ دستگاه خودرو مسافربر در رتبه بعدیاين امار قرار دارد.

حاجي بيگي با بيان اينکه پایانه مسافری شرق شاهد خروج ۱۶۵ هزار و ۷۲۶ نفر مسافر با استفاده از ۱۱ هزار و ۳۸۱ دستگاه خودرو بود تصريح کرد: ۹۰هزار و ۲۸۶  مسافر نيز با استفاده از ۵ هزار و ۲۲۰ دستگاه خودرو مسافربر، کلانشهر تهران را از پایانه مسافری بیهقی به سوی مقاصد خود در دیگر شهرهای کشورمان ترک کردند. 

 وي در پايان اصفهان را مقصد بيشتر مسافران نوروزي با رقم 46 هزارو 400 نفراز پایانه‌های مسافری تهران به اين شهر عنوان وخاطر نشان کرد: شهر‌های قزوین و قم نیز به ترتیب با ۴۲هزار و ۲۴۸ نفر و ۴۱هزار و ۳۶۸ نفر مسافر ، در رده‌های بعدی مسافرت هاي نوروزي جای گرفتند.

برچسب ها: مسافر ، نوروز ، شهرداری ، تهران ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار