بدمینتون‌بازان کشورمان در سال 92 به یک مسابقه برون‌مرزی اعزام شدند،‌مانند سال‌های گذشته در رقابت‌های بین‌المللی فجر حضور داشتند و رقابت‌های داخلی را هم تجربه کردند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، شاید بتوان مهم‌ترین رویداد نه چندان مطلوب بدمینتون کشورمان در سال 92 را عدم حضور ملی‌پوشان در مسابقات بحرین نامید، این اتفاق در حالی بود که ورزشکاران با حضور در اردوهای برون‌مرزی آمادگی لازم را کسب کرده بودند،‌ اما به جای آنکه هفت آبان ماه در این رقابت‌ها حاضر شوند به دلیل کارشکنی بحرینی‌ها روادید خود را دریافت نکردند، به دنبال این مسئله فدراسیون کشورمان به فدراسیون جهانی اعتراض کرد.
 
پس از این رقابت‌ها،‌ مسابقات بین‌المللی بدمینتون ترکیه از 28 آذر تا اول دی ماه برگزار شد که ملی‌پوشان در آن حضور یافتند،‌ از آنجایی که رنکینگ بدمینتون‌بازان کشورمان به دلیل عدم حضور در رقابت‌های برون‌مرزی پایین بود،‌ ملی‌پوشان جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی نداشتند و این مسئله باعث شد دست خالی از ترکیه بازگردند.
 
در بخش رقابت‌های لیگ برتر نیز سال گذشته تیم گاز تهران در بخش مردان قهرمان شد و تیم کلوای مازندران در بخش بانوان بر سکوی نخست ایستاد.
 
لیگ برتر مردان از پنج آذر با حضور شش تیم گاز تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، شهید رجایی قزوین،‌شهید شهریاری زنجان، قابوس گنبد و جهرم فارس آغاز شد، قرار است این رقابت‌ها در هشت هفته خاتمه یابد هرچند در همان آغاز با یک هفته تعویق کلید خورد اما تا پایان دور رفت تیم دانشگاه آزاد صدرنشین شد و گاز تهران رتبه دوم را در اختیار دارد.
 
لیگ برتر بانوان نیز از 15 آذرماه آغاز شد
 
مسابقات بین‌المللی فجر نیز از 24 تا 27 بهمن ماه برگزار شد، ملی‌پوشان ایرانی به روی سکوی این رقابت‌ها قرار نگرفتند، در قسمت بانوان مالزی قهرمان هر دو بخش دوبل و انفرادی شد،‌ در بخش مردان نیز بدمینتون‌باز هند قهرمان انفرادی شد و چین تایپه‌ای‌ها مدال دوبل را به خود اختصاص دادند.
 
همچنین در سال 1392 کاوه مهرابی، تنها بدمینتون‌باز المپیکی کشورمان،‌ به عنوان عضو کمیته ورزشکاران و ادا (آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ) انتخاب شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار