‌نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: مسیر گیلوان تا پایان سال 93 آماده می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ جلیل جعفری بنه‌خلخال در جلسه بررسی مشکلات راه‌های ارتباطی شهرستان خلخال با گیلان در جمع نمایندگان مردم طالش، رضوانشهر، ماسال، فومن افزود: آماده مسیر گیلوان، ماسال تا پایان سال کاری 1393 انجام و به بهره‌‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: این نشست مصوبات خوبی داشت و بحث اصلی محورهای ارتباطی خلخال با شهرستان‌های حاشیه‌ شمالی استان گیلان فومن رضوانشهر و تالش بود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: در حوزه محور ارتباطی ماسوله ماجولان کل مسیر به یک پیمانکار واگذار و منابع مالی از طریق اعتبارات دو استان اردبیل و گیلان تامین و قیر لازم نیز از وزارتخانه تامین خواهد شد.

جعفری بنه‌خلخال گفت: یکی از محورهای ارتباطی خلخال محور پونل خلخال است که مورد استفاده عموم است و قرار شده نواقص مسیر برطرف شود و راه حل اساسی و ریشه ای برای مهار ریزش واقع شده در این مسیر بررسی و بهسازی شود.

وی در خصوص محور ماسال گیلوان نیز افزود: این مسیر که 50 کیلومتر طول دارد که هشت کیلومتر از این حوزه با محوریت فرمانداری خلخال و اداره راه و شهرسازی خلخال تا اواسط امسال انجام و تا پایان فصل کاری تحویل داده خواهد شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در ادامه من‌حیث‌المجموع این نشست‌ها را مفید عنوان نمود و گفت: تقویت مشترکات و تعامل مسئولین دو استان و شهرستان های همجوار زمینه بیشتر خدمت به اهالی ساکن در شهرستان‌های همجوار را فراهم خواهد آورد/س.

 

برچسب ها: خلخال ، آماده ، شدن ، مسیر ، گیلوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.