معاون وزير صنعت، معدن وتجارت :

لایحه شرح وظایف واختیارات وزارتخانه به مجلس شوراي اسلامي ارسال مي شود

معاون توسعه مديريت ،منابع واموراستانها گفت : لایحه شرح وظایف واختیارات این وزارتخانه پس از بررسی در کمیسيون های تخصصي دولت و تصويب در هيات وزيران و طی لایحه اي به مجلس شوراي اسلامي ارسال خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا) ؛ "علی یزدانی" با اعلام این خبر، افزود : هم اکنون در کمیته های تخصصی کمیسیون زیربنایی دولت مراحل نهایی خود را طی کرده و به زودی به کمیسیون زیربنایی دولت ارسال شده که با تصویب هیئت محترم دولت قرار است به صورت لایحه به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

معاون توسعه مدیریت ،منابع و امور استانها درادامه درخصوص "اصلاح ساختار سازمانی" و "نمودار سازمانی" وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت : ساختاری که در اواخر دولت گذشته تنظیم شده بود به صورت کارشناسی نشده و با عجله و شتاب به ستاد ابلاغ شده  بود كه بعد از استقراردولت یازدهم و با نظر وزیر صنعت ، معدن  و تجارت "بازنگری" در شرح وظایف و ماموریتهای وزارتخانه متناسب با سیاستهای دولت و بخشنامه های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریيس جمهوری انجام وهم اکنون این ساختار مراحل نهایی خود را در سازمان  توسعه مدیریت و سرمايه انساني رياست جمهوري طي مي نمايد.

یزدانی با بیان اینکه این اقدامات با هدف اصلاح ساختار و بازنگری ساختار قبلی، چابک سازی، کاهش مراجعات به ستاد و سازمان استانها و توانمندسازی بیش از پیش وزارتخانه است، افزود: همزمان با تنظیم تشكيلات تفصیلی ستاد، برای استانهای سی ویک گانه کشور نیز نمودار سازماني تهیه شده که به زودی به آنها ابلاغ می شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص ایثارگران وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمانهای تابعه خاطرنشان کرد : با انتصاب« اقاي چراغي » بعنوان مشاورجديد وزیر در امور ایثارگران توجه و ساماندهي  امور ايثار گران وضعيت مطلوب تري پيدا نموده است.

وي همچنین به استناد بند "ج" تبصره 16 قانون بودجه 93 گفت:  از سال 93 هزینه درمان کلیه ایثارگران شاغل و بازنشسته وزارتخانه بر عهده بنیاد شهید و اموررايثارگران خواهد بود.

وی در پایان درخصوص نیروهای بازنشسته ستاد وزارتخانه گفت : در سال 92 بالغ بر70نفر نیروی شاغل رسمی و 24 نفر نیروی قراردادی بازنشست شده اند و پیش بینی می شود در سال 93 تعداد بازنشستگان به 50 نفر برسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: لایحه ، وظایف ، مجلس ، اختیارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار