سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: تیم دانشگاه آزاد در سال 92 با سختی‌هایی در ابتدا روبرو شد ولی در نهایت تیم خوبی را بست.

حمیدرضا صابری در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم دانشگاه آزاد در ابتدای لیگ به دلیل مشکلات مالی وارد بحران شد تا جایی که قرارداد‌های بازیکنان ما 30 تا 40 درصد از رقمی که ابتدا گفته بودیم کمتر شد اما این موضوع در روحیه بازیکنان ما تاثیری نگذاشت و خوشبختانه تیمی را تشکیل دادیم که همدل و صمیمی بودند و همه یک هدف داشتند و آن هم قهرمانی در لیگ بود.
 
وی ادامه داد: نیما عالمیان به عنوان مرد شماره 2 پینگ پنگ کشور بازی‌های خوبی را برای ما انجام داد و کمک شایانی به ما کرد. افشین نوروزی هم پس از بازگشت بازی‌های بسیاری خوبی را انجام داد. من فکر می‌کنم در جام فجر بهترین بازیکن ایران بود در لیگ هم تاثیر گذار ظاهر شدند. مهدیا لطف اله نسبی و بهنام رحمت پناه واقعا عالی کار کردند، حتی شایان ملکی به دلیل مشکلات جسمی نتوانست در ابتدا بازی کند، اما کم کم تحت درمان قرار گرفت.
 
صابری اذعان داشت: ما قبل از هر مسابقه همراه بازیکنان اردو برگزار می‌کنیم که بازیکنان با هم هماهنگ باشند.
 
وی تصریح کرد: اقدامی که سازمان لیگ در سال 92 انجام داد و ارنج تیم‌ها را زیاد کرد کار بسیار خوبی بود و باعث شد نقش مربی پر رنگ شود. ضمن اینکه دیگر تیمی نمی‌توانست بگوید چون بهترین بازیکن ایران را دارد قهرمان است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار