امیدوارم با فراهم کردن موقعیت فیلم سازان ما جهانی شوند.

رضا توکلی، بازیگر سینما و تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: نوروز 93 را به همه برادران و خواهران خود که فداکارترین، باوفاترین، با شخصیت‌ترین و نجیب‌ترین مردم دنیا هستند تبریک می‌گویم.  
 
وی افزود: تبریک دیگری هم به جامعه هنرمندان و پیشکسوتان هنر دارم و آرزومندم پرچم کشورمان در هر شرایطی بالا باشد و همه ما به عنوان سربازان کشور زیر این پرچم با افتخار فعالیت کنیم.  
 
توکلی ادامه داد: آرزویم در سال جدید موفقیت همه همکارانم در عرصه هنر است، چرا که به جرات می‌توانم بگویم فیلم سازان، هنرمندان و نویسندگان ما جهانی بوده و اگر شرایط برای آن‌ها مهیا باشد سرشار از خلاقیت، شکوفایی و عظمت هستند و‌آرزو دارم در سال جدید این موقعیت به آن‌ها داده شود.  
 
وی خاطر نشان کرد: در این ایام عید یادی کنیم از شهدا و رزمندگان دفاع مقدس که قهرمانان و جوانمردانی بودند که از خون خود گذشتند و روبه روی دشمن تا دندان مسلح ایستادند تا ما امروز آزادانه در مملکت خود راه برویم و به ایرانی بودن خود افتخار کنیم من نیز به نوبه خود به خانواده این قهرمانان تبریک می‌گویم و امیدوارم دعای آن‌ها بیشتر پشت سر ما باشد. 



انتهای پیام/اق
برچسب ها: توکلی ، نوروز ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.