نظامیان رژیم صهیونیستی فلسطینی های معترض به تجاوزات مستمر این رژیم را با انواع گلوله‌ها و گازهای سمی هدف قرار می دهند

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، نیروهای اشغالگر صهیونیستی تظاهرکنندگان فلسطینی را در برابر زندان عوفر با گلوله های جنگی، پلاستیکی و گاز اشک آور هدف قرار می دهند.

بر اساس این گزارش، در این حملات شماری از فلسطینی ها زخمی شده اند. فلسطینی ها در اعتراض به تجاوزگری های روزانه رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف فلسطینی و ادامه شهرک سازی و پایمال شدن حقوق خود تظاهرات و بر ضرورت آزادی فلسطینی های دربند این رژیم تاکید می کنند.

تظاهرکنندگان همچنین بر ضرورت پایان دادن به مذاکرات بی ثمر تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی که صرفا به عامل و ابزاری برای سرپوش گذاشتن بر تجاوزگری های این رژیم تبدیل شده است تاکید می کنند و خواستار روی آوردن مردم فلسطین به گزینه مقاومت هستند.

خبرنگار این شبکه افزود: درگیری ها بین تظاهرکنندگان فلسطینی و نیروهای رژیم صهیونیستی ادامه دارد. به نظر می رسد صهیونیست ها طبق معمول درصدد هدف قرار دادن خبرنگاران هستند تا از ورود آنها به عرصه درگیری و پوشش دادن حوادث جلوگیری کنند. نیروهای اسرائیلی در حال تهدید خبرنگاران و گرفتن دوربین آنها هستند.

همچنین منابع خبری فلسطینی اعلام کردند در تیراندازی نظامیان صهیونیست به فلسطینیان معترض، 3 تن زخمی شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار