فرمانده نیروی انتظامی درباره آزاد کردن مرزبانان گروگان گرفته شده، گفت: به آزادی آنها خوش بین هستم.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ سردار اسماعیل احمدی مقدم ظهر امروز در حاشیه بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از مرکز مانیتورینگ پلیس راهور ناجا در خصوص آزادی مرزبانان گروگان گرفته شده، گفت: تاکنون اقدامات موثری برای آزادی مرزبانان از سوی مسئولان انجام شده که ما به آزادی آنها خوش بین هستیم.

وی با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی از 25 اسفند سال 92،گفت: این طرح در نیروی انتظامی و با همکاری دستگاه‌های متولی حمل و نقل و سازمان‌های امداد و نجات و نیز همیاری خوب مردم به اجرا درآمد و تا 17 فروردین ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناجا تصریح کرد: در بعد جرایم نیز نسبت به سال گذشته  افزایش جرم نداشتیم و در برخی از جرایم با کاهش خوبی روبه‌رو بودیم.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در چهارشنبه آخر سال شاهد کاهش 40 درصدی حوادث بودیم و ادامه این روند خوب را در موضوع راهنمایی و رانندگی با آغاز سفرهای نوروزی نیز شاهد هستیم.

احمدی‌مقدم گفت: در سال 84 شاهد کشته شدن 28 هزار نفر در جاده‌های کشور بودیم که با مجموع اقدامات انجام شده این میزان به کمتر از 18 هزار نفر رسیده است.

این مقام ارشد انتظامی کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه بالاترین ضریب کاهش کشته ها را در دنیا داریم و در سال گذشته نیز تلفات رانندگی 7 درصد کاهش یافت و 1200 انسان کمتر کشته شدند.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی، استقرار دولت و بحث هدفمند سازی یارانه ها و همچنین کند شدن روند خروج خودروهای فرسوده باعث شد تاخیرهایی را در کاهش کشته ها داشته باشیم اما خوشبختانه عزم و همت در میان مسئولان دولت و مجلس برای کاهش تلفات وجود دارد.

احمدی‌مقدم با اشاره به کاهش 12 درصدی کشته های تصادفات سرصحنه در نوروز امسال، گفت: خوشبختانه آمارهای تلفات رانندگی در سال جاری بهبود یافته و با همکاری مردم شاهد کاهش خوبی در تلفات طرح نوروزی بودیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار