معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه عملکرد جواد واحدی، فرماندار فعلی ساری مطلوب بوده و فعلا جابجا نمی شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، ، علی رضا یونسی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: بنده از عملکرد فرماندار فعلی ساری راضی هستم و قصد جابه جایی در فرمانداری مرکز استان را نداریم.

وی افزود: از ابتدای نوروز تاکنون خوشبختانه هیج معضل ترافیکی و امنیتی در استان گزارش نشده است.

یونسی گفت: بر اساس بخشنامه وزارت کشور باید فرمانداران از پرسنل استانداری و فرمانداری باشند و فرماندارانی که  مامور به خدمت هستند باید به محل کار خود عزیمت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه فرمانداران به عنوان پیشانی سیاسی شهرستان ها محسوب می شوند، گفت: مردم با انتخاب دولت تدبیر و امید از مسئولان استانی انتظار دارند تا در بدنه دولت تغییرات مدیریتی صورت گیرد.

وی از اسکان چهار میلیون و 822 هزار نفر گردشگر در نوروز امسال در مازندران خبر داد و گفت: اقامت گردشگران در مازندران نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت.

یونسی از برگزاری برنامه های فرهنگی و جشنواره ها در ایام نوروز در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه جنگ شادی و برنامه های فرهنگی مورد استقبال گردشگران نوروزی در استان قرار گرفت.

انتهای پیام/م
منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.