معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 گفت: همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت دخت گرامی نبی اکرم(ص) کاروان فاطمیون با برپایی 7 ایستگاه فرهنگی و مذهبی در محلات منطقه 4 به راه افتاد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سمانه زمانی گرمسیری با اعلام این خبر گفت: در راستای ترویج فرهنگ فاطمی و آشنایی بیشتر شهروندان بویژه جوانان و نوجوانان با سیره امامان معصوم بویژه حضرت فاطمه(س) ستاد گردشگری شهرداری منطقه 4 اقدام به برگزاری برنامه های مختلفی در سطح محلات نمود.

وی افزود: در این راستا کاروان فاطمیون در روز 14 فروردین از ساعت 9 صبح از فلکه اول تهرانپارس به راه افتاد و در ساعت 13 به مسجد سید الشهدا(ع) واقع در خیابان جشنواره چهر راه سید الشهدا(ع) رسید.

زمانی با اشاره به اقدامات ستاد گردشگری منطقه 4 گفت: در مسیر عزاداران فاطمی 7 ایستگاه صلواتی برپا شد که ضمن پذیرایی از شهروندان، محصولات فرهنگی شامل حدیث کساء، کتاب غروب فاطمی و سی دی اشک یاس بین آنان توزیع شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 در ادامه با اشاره به سایر اقدامات این ستاد در ایستگاه فرهنگی استقبال از مسافران نوروزی در بزرگراه شهید بابایی گفت: به همین منظور مرثیه سرایی و توزیع بسته های فرهنگی و مذهبی در بین مسافران نوروزی در عید نوروز بویژه در روز طبیعت از جمله اقدامات صورت گرفته در این ایام بود.

برچسب ها: کاروان ، فاطمی ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار