رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری اظهار کرد: با عزم ملی و مدیریت جهادی در مدیریت شهری تهران می توان وضعیت فرهنگ عمومی درپایتخت را بهبود بخشید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام والمسلمین عبدالمقیم ناصحی با بیان اینکه سالیان طولانی است که مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ عمومی دغدغه خاطر دارند، افزود: اقدامات زیادی از سوی نهادهای مختلف صورت گرفته است اما عدم تحقق صددرصدی این مهم در کشور و به ویژه تهران سبب شده که ایشان در دیدار با مجموعه مدیریت شهری پایتخت، باز هم بر موضوع محتوای فرهنگی تاکید داشته باشند و این نشان می دهد، اگر چه شعار توسعه فرهنگی و اجتماعی در شهر تهران را داده ایم اما تا تحقق کامل آن هنوز فاصله داریم.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه باید در حوزه فرهنگی طرح اورژانسی داشته باشیم، خاطر نشان کرد: توسعه فرهنگی و اجتماعی لازمه توسعه اقتصادی است و بخشی از کاهش آسیب های اجتماعی در کلانشهری چون تهران با افزایش امید در مردم حاصل می شود.
وی افزود: نادیده گرفتن اهمیت امیدوار کردن مردم به آینده مطلوب و رفاه، سبب ترویج روحیه ناامیدی می شود و این در حالی است که نا امیدی ریشه اصلی رشد آسیب های اجتماعی و فرهنگی است .

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران تاکید کرد: مسئولان و کارشناسان این عرصه باید با عنایت به فرهنگ عمومی کشور در برابر رخنه فرهنگی در جامعه حساس باشند و با توجه بیشتری با شبیخون فرهنگی به عنوان یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری در سال جدید مقابله کنند.
 
وی ادامه داد:همان طور که تاکنون اقدامات موثری توسط مدیریت شهری در این حوزه صورت گرفته امیدواریم شاهد قوت بیشتر این قبیل اقدامات در سال جاری باشیم.

برچسب ها: فرهنگ ، تهران ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار