از این بسته می‌توانيد جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی هر هفته جمعه‌ها شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا می‌کند. بازی‌های جالب برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌ها بودند.





اندرويد، ios، ويندوزفون؛
شايد يک بازي گرافيکي و يا full HD نباشد اما بتواند ساعت ها شما را به خود مشغول کند، البته اين ويژگي را بيشتر بازي هاي فکري دارند، اما در مورد 2048 بايد بگويم که يک جدول 4×4 که از گوشه هاي مختلف آن توان هاي مختلفي از 2 ظاهر مي شود شما هم بايد اعداد مشابه را به هم وصل کنيد تا به 2048 يعني توان 11 عدد 2 برسيد.
به نظر ساده مي آيد ولي به همين سادگي هم نيست، اين بازي که توسط جواني 19 ساله طراحي شده تا به امروز توانسته صدرنشين فروشکاه هاي عرضه نرم افزار هاي موبايل شود.




برای ios؛
 اکثر افراد از کودکی علاقه دارند که خلبان هواپیما یا بالگرد شوند، حال می توانید با نصب این بازی جذاب به آرزوی کودکی خود برسید. بازی جالب Helicopter parking simulator یک شبیه ساز فوق العاده زیبا از پرواز با انواع هلی کوپترهای جنگی و مسافری ارائه می دهد، که کاربر را جذب خود می کند. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: مکان های زیبا، امکان تنظیم روش های مدیریت بالگرد، زاویه های مختلف تصویر برداری و ... اشاره کرد. در این بازی شما وظیفه دارید انواع هلی کوپترها را در مکان های مختلف با شرایط متنوع پار; کنید. هر چه در بازی پیشرفت کنید پارک کردن سالم هلی کوپتر سخت تر خواهد شد، پس باید بیشتر دقت کنید!

 


در این بازی Battletech علم و فناوری به قدری پیشرفت کرده است که به جای شرکت انسان ها در جنگ، ربات ها و سلاح های پیشرفته به جنگ می روند. این سلاح ها به قدری هوشمند هستند که می توانند سلامتی شما را به صورت جدی تهدید کنند. شما در این بازی باید به مبارزه تعدادی فراوان از دشمنان رباتیک خود بروید و تلاش کنید تمامی آن ها را نابود کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: داستان و سبک فوق العاده جذاب، شبیه سازی مناسب، موسیقی متن زیبا و ... اشاره کرد. البته با پیشرفت در بازی می توانید سلاح های جنگی خود را ارتقا بخشید تا با قدرت بیشتری به مصاف حریفان بروید.

 


ویژه اندرویدی ها؛
 بازی دوندگان شب یکی از بازی های محبوب و کم حجم برای سیستم عامل اندروید است، که موفق به کسب امتیاز 5 ستاره از فروشگاه گوگل پلی شده است. در این بازی Night Surfers شما نقش یک پسر بچه کوچک را خواهید داشت که مسیر بازگشت به خانه را گم کرده است و مجبور هستید در تاریک ترین زمان شب مسیر مناسب برای بازگشت به خانه را پیدا کنید. در مسیر بازگشت به منزل با مشکلات مختلفی مانند: حیوانات خطرناک، جادوگران، شیاطین و ... رو به رو خواهید شد که اگر مراقب خود نباشید بازنده خواهید شد و به منزل نخواهید رسید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: کنترل و مدیریت ساده، وجود مراحل متعدد، حجم کم با گرافیک فوق العاده زیبا و ... اشاره کرد. دریچه پیشنهاد می کند، کسانی که علاقه مند به بازی های جذاب و هیجانی هستند بازی دوندگان شب را به صورت رایگان دانلود کنند.

 


بازی Dots برای اندروید؛
بازی Dots: A Game About Connecting یا اتصال نقطه‌های هم رنگ یک بازی فکری و هیجان انگیز است که نیاز به سرعت العمل بالایی دارید. سعی کنید تا در مدت ۶۰ ثانیه، نقاطی که هم رنگ و کنار یکدیگر هستند را با یک خط به یکدیگر وصل کنید، هر چه نقاط هم رنگ که به یکدیگر وصل می‌کنید بیشتر باشد، امتیاز بالایی را کسب خواهید کرد. زمان را برای مدت ۵ ثانیه متوقف کنید یا یکی از نقطه‌های مزاحم را از صفحه پاک کنید تا بتوانید سریعتر مرحله را به اتمام برسانید. بازی دارای ۲۵ مرحله متفاوت و گیم پلی ساده و روان می‌باشد که به شدت فکر شما را درگیر خودش خواهد کرد.

 


مخصوص ios؛
بازی ski safari، یکی از بهترنی بازی های iOS است که بسیار خلاقانه و هنرمندانه نیز طراحی شده است  که شما در این بازی شما نقش یک پسر بچه را دارید که اسکی بازی می کند و با وسایل مختلف در طبیعت گشت می زند و حیوانات را نیز با خود همراه می کند ، در این بازی شما هنگام اسکی سواری باید از موانع و بهمن فرار کنید و در مسیر بازی با جمع آوری سکه  امتیاز بالاتری کسب کنید.




برای اندروید و IOS؛
در بازی Bridge Constructor Playground شما وظیفه دارید تا با ساختن پل‌های مقاوم با اصول مهندسی، رفت و آمد ماشین ها و کامیون های سنگین را ممکن سازید. تنها کافی است کمی مهارت خود را به کار گرفته و سپس پل مورد نظر خود را بسازید. ساخت یک پل با موارد مختلف همچون چوب، فولاد، کابل‌ها و یا ستون‌های بتنی صورت خواهد گرفت. بعد از ساخت پل اگر ماشین‌ها و کامیون‌ها از روی آن‌ها با موفقیت عبور کنند شما راهی مرحله بعد خواهید شد. با بازی Bridge Constructor Playground مهارت حل مسئله‌تان را بالا ببرید.




برای اندروید و IOS؛
بازی Pool Break Pro یک بازی زیبا و مهیج و سه بعدی است که از حجم کمی برخوردار بوده و گرافیک آن نسبت به حجم بازی فوق العاده است و انوع بازی‌ها مانند Snooker,Billiards Carrom و Crokinole وجود دارد با این بازی شما می‌توانید به صورت آنلاین با دوستان خود به رقابت بپردازید. با دانلود نسخه اندروید و یا IOS، یک نسخه جیبی آن را همراه خود داشته باشید.




اين بازي براي جاوا طراحي شده؛
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید، که از دیدن موش ها نفرت دارید در این بازی Revenge of the rats می توانید به جنگ تمامی موش های موجود بروید و آن را نابود کنید. در بازی انتقام از موش ها، شما وظیفه دارید به مقرر موش ها حمله کنید و آن ها را از بین ببرید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: داستان فوق العاده جذاب، وجود انیمیشن و طراحی زیبا، امکان بازی به صورت های مختلف و ... اشاره کرد. هر چه در بازی پیشرفت کنید، موش ها از لحاظ سرعت و توانایی قدرتمندتر خواهند شد پس مراقب خود باشید. دریچه به شما پیشنهاد می کند این بازی سرگرم کننده و جالب را به صورت رایگان از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.

 


میوه ها را تکه تکه کنید؛

در بازی نینجای میوه شما به عنوان یک نینجا به جنگ میوه ها می روید، باید سرعت عمل خود را در حرکت ماوس روی صفحه بازی و نشانه گیری میوه های آبدار افزایش داده و با ضربه زدن به موقع، آن ها را به چند قسمت تبدیل کنید.




بازی هیجان انگیز "شورش مرغ ها" برای اندروید + دانلود
Chicken Revolution یکی از هیجان انگیزترین بازی های اندرویدی است که می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند. در این بازی مرغ های مزرعه علیه شما متحد شده اند و قصد شورش دارند، هدف آن ها از شورش فرار از مزرعه است. شما باید به هر قیمتی که شده است از خروج آن ها جلوگیری کنید و مرغ ها را در مزرعه نگه دارید حتی اگر مجبور شدید آن ها را بکشید. قدرت مرغ ها را دست کم نگیرید، زیرا آن ها سلاح های جنگی و موشک دارند. شما می توانید برای مقابله با مرغ ها کارهایی مانند: کتک زدن آن ها با چوب گلف، ایجاد و تقویت حصارها، استفاده از بمب آتش و ... را انجام دهید.

 









اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار