امید سلیمانی در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 5هزار پیام شهروندی در سال 92 به سامانه 137 شهرداری منطقه18 ارسال شده و نسبت به سال 91 با پیشرفت 12درصدی رضایتمندی شهروندان همراه بوده است.
وی ادامه داد: پیامهای ارسالی شهروندان به سامانه137 در سال 92 در نواحی 7گانه و معاونتهای شهرداری منطقه18 شامل ناحیه یک، هزار و 753 پیام، ناحیه دو، هزار و 260 پیام، ناحیه سه، هزار و 93 پیام، ناحیه چهار، هزار و 67، ناحیه پنج555 پیام، ناحیه شش، 59 پیام، ناحیه هفت، 82پیام، معاونت حمل و نقل و ترافیک 3پیام، معاونت اجتماعی و فرهنگی 60پیام، معاونت اجتماعی و فرهنگی 60پیام، معاونت امور شهری و فضای سبز 4پیام است.
سلیمانی با اشاره به درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه18 در سال 92 افزود: درصد رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه18، ناحیه یک با هزار و 753 پیام بیشترین و حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک با 3پیام کمترین درصد رضایتمندی به خود اختصاص دادهاند.
وی ادامه داد: شهرداری منطقه18 با کسب 89 درصد رضایتمندی شهروندان وضعیت مطلوبی از ابتدای سال داشته و تنها 193 پیام تکراری و 154 پیام عدم ارتباط با شهروندان گزارش شده است.
سلیمانی خاطرنشان کرد: شهردار ناحیه دو با 52/7 درصد کمترین درصد عدم رضایتمندی شهروندان و شهرداری نواحی شش و پنج به ترتیب با 13 و 30ساعت بیشترین درصد رضایتمندی و بهترین رتبه را در سرعت انجام کار به خود اختصاص دادهاند./
انتهایپیام/