معاون اول قوه قضاییه:

تاسی به معارف حضرت زهرا(س) مایه سعادت انسان و جامعه است

معاون اول قوه قضاییه گفت: تاسی به معارف حضرت زهرا(س) مایه سعادت و رستگاری و محور نجات انسان و جامعه اسلامی است.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» روز گذشته در مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد افزود: حضرت زهرا(س) از فضائل و مناقب بسیار والایی برخوردار بودند و براساس روایات، حقیقت لیلة القدر وجود بی بی دو عالم است.

وی اظهار داشت: ولادت در ابتدای وحی و شهادت در پایان نزول وحی از خصوصیات و مصادیق بارز فضیلت حضرت صدیقه طاهره (س) است و به راستی آن حضرت فلسفه خلقت عالم و آدم است و هم سطح بودن حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) امری خدایی می باشد.

معاون اول قوه قضاییه گفت: حضرت محمد (ص) دو هدیه، یکی فدک و دیگری هدیه ملکوتی تسبیحات حضرت زهرا (س) را به آن حضرت عطا فرمودند به گونه ای که همه جهان بر این اذکار استوار می باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: اگر همه ابعاد زندگی انسان با اذکار و تسبیحات حضرت زهرا (س)، رنگ و بوی خدایی به خود بگیرد دیگر هیچ واهمه ای از بیگانگان و مستکبران به خود راه نمی دهد.

معاون اول دستگاه قضا خاطرنشان کرد: برگزاری مجالس بزرگداشت و سوگواری اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تاثیر بسیار در روحیه و ایجاد ارتباط عاطفی بین انسان با این بزرگواران دارد و باید از این فرصت‌های گرانبها بهره لازم را گرفت.

گفتنی است؛ در این مراسم که با حضور مدیران، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه مشهد برگزار شد، مداحان در مصیبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به مداحی پرداختند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار