نماینده مردم شهرستانهای بافت ، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت :دفاع از امامت و ولایت نیاز امروز جامعه اسلامی است و اندیشه ها وعلل شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س) که برای حمایت از این دو اصل بود ،باید برای نسل جوان ونوجوان تبیین شود .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران کرمان ،علیرضا منظری توکلی در سوگواره یاس نبوی ودومین یادواره شهید ابوسعیدی در دهستان جواران شهرستان رابر در جمع عزاداران فاطمی افزود : حضرت فاطمه زهرا(س)،الگوی علم،معرفت و فضایل انسانی است.

وی ،حضرت فاطمه زهرا(س) را مصداق کامل آیه تطهیر دانست و تصریح کرد : سعادت دنیا و آخرت در پیروی از سیره حضرت زهرا(س) است.
نماینده مردم شهرستانهای بافت ، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی ، بااشاره به زندگی ساده و بی پیرایه بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) ، رفتار و شخصیت وجودی ایشان را الگویی بی بدیل برای زنان مسلمان عنوان کرد.

منظری توکلی خاطرنشان کرد: شخصیت آن بانوی بزرگوار متصل به پیامبر اعظم (ص) و خزانه اصلی الهی است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام صادقی سخنران این مراسم به تبیین شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا(س)پرداخت وگفت:ولایت و رهبری فکری ،اجتماعی وسیاسی امت اسلامی در شخصیت حضرت فاطمه (س) متجلی بود و ایشان در دفاع از ولایت به شهادت رسیدند.

وی حضرت فاطمه (س) را الگویی برای دفاع از امامت وصیانت از خط فکری رسول اکرم (ص)خواند وافزود : انقلاب اسلامی ،تداوم دفاع واحیای ارزشهای اصیل اسلامی است .

حجت الاسلام صادقی یادآور شد :ایام فاطمیه درس حرکت در مسیر امامت ،ولایت و ثابت قدم بودن در این راه را آموزش می دهد.

در این مراسم مداحان وذاکران اهل بیت عصمت وطهارت (ع) به مرثیه سرایی ومداحی پرداختند./س

برچسب ها: امامت ، ولایت ، معرفت ، مسلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.