رئيس پليس راه استان ايلام گفت: بر اثر سقوط يک دستگاه خودرو وانت نيسان به دره در محور امامزاده "شاه احمد" 3 نفر از مسافران خودرو جان خود را از دست داده و 12نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛  روز گذشته یک دستگاه سواری وانت نيسان که به صورت غير قانوني اقدام به سوار کردن 18 مسافر در مسیر  امامزاده  "شاه احمد " در استان ایلام کرده بود به علت شيب تند و صعب العبور بودن مسير به دره مجاور سقوط کرد.

سرهنگ نورالله خادم رئيس پليس راه استان ايلام در تشریح جزییات این حادثه گفت: اين حادثه به علت عدم توانايي راننده در کنترل وسيله نقليه در مسير امامزاده "شاه احمد" اتفاق افتاد.


رئيس پليس راه استان ايلام تصريح کرد: متاسفانه در اين حادثه سه نفر از هموطنان جان خود را از دست داده و 12 نفر نيز مجروح شده که مجروحان توسط ماموران و واحد هاي امدادي به مراکز درماني انتقال داده شدند.

سرهنگ خادم در پايان به کليه رانندگان وسايل نقليه باربري هشدار داد و گفت: از سوار کردن مسافر جدا خودداري کنند، در صورت مشاهده برابر قانون با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛قربانیان این حادثه  دو زن و یک مرد هستندکه اجسادشان  به بیمارستان پلدختر منتقل شد، به منظور انتقال مجروحان حادثه هشت آمبولانس به محل اعزام و مجروحان حادثه به بیمارستان شهرستان اندیمشک منتقل شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سقوط ، وانت ، نیسان ، دره ، کشته ، مجروح ، زائر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار