"تزیپی لیونی" وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی و رئیس هیئت مذاکره کننده این رژیم در گفتگوهای سازش با فلسطینیان اعلام کرد تصمیم تشکیلات خودگردان برای پیوستن به نهاد ها و آژانس های سازمان ملل متحد به منافع فلسطینیان آسیب خواهد رساند .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان، وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی و رئیس هیئت مذاکره کننده این رژیم در گفتگوهای سازش با فلسطینیان روز پنجشنبه اعلام کرد تصمیم تشکیلات خودگردان برای پیوستن به نهاد ها و آژانس های سازمان ملل متحد به منافع فلسطینیان آسیب خواهد رساند .

"تزیپی لیونی" گفت اگر فلسطینیان واقعا به دنبال تشکیل کشور مستقل فلسطین هستند باید گفتگوها با تل آویو را پیگیری کنند .

لیونی تصریح کرد مسئولان فلسطینی باید بدانندکه کشور مستقل فلسطین فقط از طریق گفتگو با تل‌اویو و دستیابی به توافق نهایی بین طرفین درباره مسایل مهم مورد اختلاف تشکیل خواهد شد.

از طرف دیگر بسیاری از مسئولان و ادارات دولتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند تصمیم تشکیلات خودگردان در ارایه اسناد و مدارک لازم به سازمان ملل متحد با هدف پیوستن به کنوانسیون ها و آژانس های این سازمان ، فرصت از سرگیری گفتگوها و دستیابی به توافقنامه نهایی بین طرفین را بسیار تضعیف می کند .

در همین حال یاسر عبد ربه از رهبران جنبش فتح اقدام تشکیلات خودگردان برای پیوستن به سازمان ها و نهادهای وابسته به سازمان ملل را گام نخست در مسیر تقویت جایگاه فلسطینیان در عرصه بین المللی توصیف کرد .

عبد ربه تاکید کرد فلسطینیان می خواهند جامعه بین المللی کشور مستقل فلسطین را با همه
حقوق مشروع آن به رسمیت بشناسند .

انتهای پیام/رژيم صهيونيستي1.jpg
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار