مدیر کل برنامه ریزی و توسعه شهری امور حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ارائه 60 میلیون تومان وام بلاعوض و تسهیلات بانکی به صاحبان مینی بوس‌های فرسوده خبر داد.

 مسعود رنجبریان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نوسازی ناوگان مینی بوسرانی شهر تهران اظهار داشت: این اقدام در قالب ارائه تسهیلات به دارندگان مینی بوسهای فرسوده انجام خواهد شد.
 
وی به ارائه 40 میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی شهرداری تهران و محیط زیست به دارندگان هر دستگاه مینی بوس اشاره نمود و افزود: 20 میلیون دیگر نیز از طریق ستاد حمل و نقل سوخت وزارت کشور به صورت تسهیلات بانکی در اختیار افراد متقاضی قرار خواهد گرفت.  
 
وی تعداد مینی بوسهای تحت نظارت شرکت واحد را 1200 مورد عنوان کرد و افزود: تا کنون 700 نفر از رانندگان مبادرت به ثبت نام در این طرح نموده‌اند که البته تا پایان برنامه 5 ساله تمام ناوگان مینی‌بوسرانی نوسازی خواهد شد.
 
مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری امور حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران به مذاکرات صورت گرفته با چهار شرکت ایران خودرو، سبلان خودرو، بروجن خودرو و آکیا و وبیچ در جهت تامین مینی بوسهای مورد نیاز اشاره کرد و افزود: رانندگان مجازند به هنگام ثبت نام یکی از چهار شرکت خودروسازی را انتخاب نمایند.

 رنجبریان در پایان با بیان اینکه درنیمه اول سال جاری شاهد ورود اولین مینی‌بوسهای جدید خواهیم بود خاطر نشان کرد: نوسازی مینی‌بوسهای فرسوده ضمن خدمت رسانی مطلوب‌تر به مسافران درکاهش بار آلودگی هوای تهران موثر خواهد بود.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: نوسازی ، ناوگان ، وام ، توسعه ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار