فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد گفت: برخی از تماس‌هایی که با فوریت‌های پلیسی 110 ملارد گرفته می‌شود، مشمول موارد غیرضروری و نامرتبط می‌شود.

سرهنگ محسن صفری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به ضرورت دقت نظر هر چه بیشتر شهروندان در شرح وظایف فوریت‌های پلیسی اظهار داشت:‌ برخی از تماس‌هایی که به فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان ملارد محقق می‌شود مشمول حوزه‌های غیرضروری و نامرتبط است که این مساله گاه منجر به حضور زمان‌بر نیروی انتظامی در عرصه‌های ضروری و اورژانسی در منطقه مذکور می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: رسیدگی به مواردی همچون سرقت، درگیری‌های منجر به ضرب و شتم و موارد این‌چنینی در شرح وظایف فوریت‌های پلیسی قرار دارد و رسیدگی به مواردی همچون مطالبه بدهی‌های شهروندان بین یکدیگر و مسائل این‌چنینی، راهکارهای قانونی مشخصی برای آن تعریف شده و در دامنه وظایف و اختیارات فوریت‌های پلیسی 110 نیست.
 
سرهنگ محسن صفری در پایان خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از موفقیت‌ها و توفیقات نیروی انتظامی مرهون تعاملات خوب و سازنده مردم و جامعه با پلیس است و امید آن داریم مردم شریف و فهیم شهرستان ملارد، همچون گذشته همیاری خویش با نیروی انتظامی را در حوزه حفظ امنیت شهر، استمرار بخشد.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: پلیس ، شهرستان ، ملارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
پليس به ابن موارد هم نمي رسد و مي گه برو به اداره مربوطه بگو و وقت مي گذرد
هرچي مي گي مي گه برو شكايت كن
آخرین اخبار