در آستانه دور سوم مذاکرات هسته‌ای‏، وزیر امور خارجه کشورمان با آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در آستانه دور سوم مذاکرات هسته‌ای‏، وزیر امور خارجه کشورمان با «آیت‌الله واعظ طبسی» تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که روز گذشته سیزدهم فروردین در تالار اماکن متبرکه بارگاه منور رضوی برگزار شد، دکتر «ظریف» گزارشی از برنامه‌های تیم مذاکره کننده هسته‌ای و روند مذاکرات ارائه کرد.

آیت‌الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی در این دیدار ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک سال جدید، برای دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

آیت‌الله واعظ طبسی گفت: امیدوارم همه ما مشمول عنایات اهل بیت(ع) باشیم و با کمک آنها و نصرت الهی بتوانیم قدم‌های مفید و سودمندی برای کشور و اسلام برداریم.

وی خطاب به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: برای جنابعالی هم دعا می‌کنیم که ان شاءالله توفیقات مضاعف داشته باشید و از اینکه که کاملاً حساب شده و با دقت و تأمل کافی مذاکرات را دنبال می‌کنید، متشکریم.

در این دیدار، دکتر محمد جواد ظریف نیز با تشکر از آیت‌الله واعظ طبسی و اقدامات آستان قدس رضوی در زمینه‌های مختلف، اظهارداشت: قبل از این جلسه، بازدیدی از بیمارستان فوق تخصصی رضوی داشتم که برایم بسیار جالب توجه بود و اگر آن را نمی‌دیدم، یک خسارت بود.

وی افزود: بیمارستان رضوی بسیار پیشرفته و عظیم و آبروی کشور است و نظیر آن را حتی در آمریکا و اروپا ندیده‌ام.

وزیر امور خارجه اظهار داشت: این وزارتخانه در بحث گردشگری سلامت و معرفی ظرفیت‌های بیمارستان رضوی از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است؛ وزیر امور خارجه کشورمان قبل از این دیدار‏، از بخش‌های مختلف بیمارستان رضوی که پیشرفته‌ترین و مجهزترین مرکز پزشکی هسته‌ای خاورمیانه به شمار می‌رود، بازدیدی دو ساعته داشت.

وی همچنین از رواق جدید دارالمرحمه و مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار