رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور گفت: در محورهای چالوس، فیروزکوه و هراز در استان مازندران، محورهای نجف آباد، محورهای سنندج به کامیاران و سنندج به همدان در استان کردستان و محور شهمیرزاد به فولاد محله در استان سمنان، دامنه و گلپایگان در استان اصفهان، گردنه اسد آباد در استان همدان و محور اردبیل – آستارا در استان اردبیل بارش برف اعلام شده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی ادامه داد : همچنین در حال حاضر در استان های البرز ،اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی ، کهکیلویه و بویر احمد، کرمان ، گیلان، گلستان ، مرکزی، قزوین، مازندران ، همدان، محور الیگودرز در استان لرستان ، محور زاهدان – خاش در سیستان و بلوچستان و محور کوهرنگ در استان چهر محال و بختیاری بارش باران و لغزندگی معابر گزارش شده و سایر محور های مواصلاتی از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

سرهنگ حمیدی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر در محورهای هراز از پارک جنگلی آمل تا تونل شماره 1 ، محور کرج - چالوس از مرزن آباد تا پل زنگوله ، محور فیروز کوه محدوده قائم شهر تا شیرگاه بار ترافیکی سنگین حاکم است و در ادامه هر سه محور های شمال از جمله هراز از تونل شماره 1، چالوس از پل زنگوله و فیروزکوه از قائم شهر به سمت تهران ترافیک نیمه سنگین است و همچنین در حال حاضر در آزادراه های زنجان – قزوین در استان زنجان، محور رشت – قزوین محدوده منجیل و رودبار، محور آستارا – اردبیل ، باند جنوبی اتوبان تهران – کرج و کرج – قزوین بار ترافیکی نیمه سنگین حاکم است.

سرهنگ حمیدی خاطر نشان کرد: محور های شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن و محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی و نیز محورهای شهداد به نهبندان در استان کرمان به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه مسود است و همچنین محور پونل به خلخال به علت بارش برف کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است و همچنین ساعتی پیش محور بم – ایرانشهر به علت طوفان شن مسدود شد.

محور های هراز ،چالوس -کرج  و فیروزکوه  ترافیک سنگین "به روز رسانی ساعت 19:30"

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین( از پل حصارک تا پل فردیس )و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج( ازپل فردیس تا وردآورد ) جاده قدیم کرج -قزوین 0از پیش آهنگی تا پل حصارک) محور  هراز (از تونل شماره 1 به سمت امزاده هاشم ) کرج - چالوس (از دیزین به سمت تونل کندوان ) فیروزکوه (از شیرگاه به سمت سوادکوه) خراسان رضوی (مشهد به قوچان ) قزوین ( محورهای زنجان به قزوین ؛ رشت به قزوین ؛ قزوین به کرج و ساوه به بوئین زهرا ) گیلان ( محور آستارا به اردبیل ) قم ( سلفچگان به قم آزادراه قم به تهران  کاشان به قم و کمربندی قم کاشان )همدان ( همدان به ساوه کرمانشاه به همدان  ) ترافیک نیمه سنگین  است.

و ی تصریح کرد: همچنین در  محور های هراز ،چالوس -کرج محدوده مرزن آباد تا دیزین و فیروزکوه  ترافیک سنگین گزارش شده است.

ترافیک سنگین در جاده های شمال و آزاد راه تهران – قم / محور هراز یک طرفه شد"به روز رسانی ساعت 18:00 "

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر در محورهای  هراز از پارک جنگلی آمل تا تونل شماره 1 ، محور کرج - چالوس از مرزن آباد تا پل زنگوله ، محور فیروز کوه  محدوده  قائم شهر تا شیرگاه  بار ترافیکی سنگین حاکم است  و در ادامه هر سه محور های شمال از جمله هراز از تونل شماره 1، چالوس از پل زنگوله و فیروزکوه از قائم شهر به سمت تهران ترافیک نیمه سنگین است.

وی افزود: همچنین در حال حاضر در آزادراه های زنجان – قزوین در استان زنجان، محور رشت – قزوین محدوده منجیل و رودبار، محور آستارا – اردبیل ، باند جنوبی اتوبان تهران – کرج و کرج – قزوین بار ترافیکی نیمه سنگین حاکم است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: همچنین در ورودی ها و خروجی های اکثر کلانشهر ها بار ترافیکی پر حجم است و نیز محور هراز  از ساعتی پیش   از رودهن به سمت شمال یک طرفه خواهد بود و از ساعت 15 نیز از محدوده آب اسک  تردد انجام خواهد شد.
 
سرهنگ حمیدی با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور ادامه داد: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در محورهای چالوس، فیروزکوه و هراز در استان مازندران، محورهای نجف آباد،  دامنه و گلپایگان در استان اصفهان ، محورهای آذر شهر – شاهرود و توکستان به شاهرود در استان گلستان، محورهای بیجار – ایوان دره ،  سنندج به کامیاران  و سنندج به همدان در استان کردستان و محور شهمیرزاد به فولاد محله در استان سمنان، گردنه اسد آباد در استان همدان و محور اردبیل – آستارا در استان اردبیل  بارش برف اعلام شده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی ادامه داد : همچنین در حال حاضر در استان های  البرز ،اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی ، کهکلیه و بویر احمد، کرمان ، گیلان، گلستان ، مرکزی، قزوین، مازندران ، همدان،  محور الیگودرز در استان لرستان ، محور زاهدان – خاش در سیستان و بلوچستان  و محور کوهرنگ در استان چهر محال و بختیاری بارش باران و لغزندگی معابر گزارش  شده و سایر محور های مواصلاتی از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

مه غلیظ در محور  فیروزکوه / بارش برف و باران در اکثر جاده ها "به روز رسانی ساعت 15:00 "
سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین اخبار دریافتی، در استانهای مازندران ( محورهای چالوس - کرج ، فیروزکوه و هراز )  ، اصفهان ( محورهای دامنه و گلپایگان ) ، گلستان (محورهای آزادشهر - شاهرود و توسکستان - شاهرود) ، لرستان ( محور الیگودرز)،  کردستان ( بیجار- دیواندره و بیجار- زنجان) ، سمنان ( شهمیرزاد - فولادمحله و استان فارس ( تمامی محورها) بارش برف گزارش شده است.

وی افزود: همچنین در استانهای البرز  ، اصفهان ، همدان ، تهران ، خراسان رضوی،  خراسان شمالی ،خراسان جنوبی ، کرمان  و گیلان  بارش باران اعلام شده است .

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص وضعیت ترافیک جاده های کشور نیز گفت: در محورهای هراز( از پارک جنگلی آمل تا تونل شماره 1 ) ، کرج- چالوس ( از مرزن آباد تا پل زنگوله ) فیروز ( از قائم شهر تا شیرگاه) ترافیک سنگین  و در محور هراز( از تونل شماره 1 تا امام زاده هاشم ) و محور کرج - چالوس ( از پل زنگوله تا تونل کندوان) ، و محور فیروزکوه از شیرگاه تا سوادکوه) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

ترافیک سنگین در هراز و کرج – چالوس/ محور زال- خرم آباد بازگشایی شد "به روز رسانی ساعت 12:30 "


سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر در محورهای  هراز از پارک جنگلی آمل تا تونل شماره 1 ، محور کرج - چالوس از مرزن آباد تا پل زنگوله ، محور فیروز کوه  محدوده  قائم شهر تا شیرگاه  بار ترافیکی سنگین حاکم است  و در ادامه هر سه محور های شمال از جمله هراز از تونل شماره 1، چالوس از پل زنگوله و فیروزکوه از قائم شهر به سمت تهران ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: همچنین در ورودی ها و خروجی های اکثر کلانشهر ها بار ترافیکی پر حجم است و نیز محور هراز  از ساعت 13 امروز  از رودهن به سمت شمال یک طرفه خواهد بود و از ساعت 15 نیز از محدوده آب اسک  تردد انجام خواهد شد.
 
سرهنگ حمیدی با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور ادامه داد: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در اکثر محورهای استان فارس، محورهای چالوس، فیروزکوه و هراز در استان مازندران، محورهای دامنه و گلپایگان در استان اصفهان ، محورهای آذر شهر – شاهرود و توکستان به شاهرود در استان گلستان، محور الیگودرز در استان لرستان ، محورهای بیجار – ایوان دره و بیجار – زنجان در استان کردستان و محور شهمیرزاد به فولاد محله در استان سمنان  بارش برف گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی ادامه داد : همچنین در حال حاضر در اکثر محورهای البرز ،اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی ، سمنان، کرمان ، گیلان، گلستان و همدان بارش باران و لغزندگی معابر اعلام شده و سایر محور های مواصلاتی از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

 سرهنگ حمیدی تاکید  کرد: محور های شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن و محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی و نیز محورهای  شهداد به نهبندان در استان کرمان   به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه مسود است و همچنین محور پونل به خلخال به علت بارش برف کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است .

وی در ادامه بیان داشت: همچنین محور زال – خرم آباد در استان لرستان که ساعاتی پیش مسدود شده بود  دقایقی پیش توسط راهداران بازگشایی شد.

ترافیک سنگین در محورهای شمالی /  بارش برف و باران در جاده ها"به روز رسانی ساعت 10:30 "


سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر در محورهای  هراز از پارک جنگلی آمل تا تونل شماره 1 ،  کرج - چالوس از مرزن آباد تا پل زنگوله ، محور فیروز کوه  محدوده  قائم شهر تا شیرگاه  بار ترافیکی سنگین حاکم است.
 
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: همچنین در حال حاضر در محورهای هراز از تونل شماره 1 تا امام زاده هاشم ، محور کرج - چالوس  از پل زنگوله تا تونل کندوان  و محور فیروزکوه از شیرگاه تا سوادکوه ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است و سایر  محورهای مواصلاتی کشور ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.
 
وی ادامه داد: همچنین در ورودی ها و خروجی های اکثر کلانشهر ها بار ترافیکی پر حجم است و نیز محور هراز  از ساعت 13 امروز  از رودهن به سمت شمال یک طرفه خواهد بود و از ساعت 15 نیز از محدوده آب اسک  تردد انجام خواهد شد.
   
سرهنگ حمیدی با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور ادامه داد: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در استانهای مازندران محورهای چالوس - کرج ، فیروزکوه و هراز  ، اصفهان  محورهای دامنه و گلپایگان  ،  گلستان محورهای آزادشهر - شاهرود و توسکستان - شاهرود ، لرستان محور الیگودرز،  کردستان محورهای  بیجار- دیواندره و بیجار- زنجان ، سمنان محور شهمیرزاد - فولادمحله و تمامی محورهای  استان فارس  بارش برف گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
 
وی افزود : همچنین در حال حاضر در استانهای البرز ،فارس،هرمزگان،چهارمحال و بختیاری، زنجان،قزوین، قم، مرکزی،  اصفهان ، همدان ، تهران ،  خراسان رضوی،  خراسان شمالی ، خراسان جنوبی محور طبس ، کرمان  ، ارتفاعات سمنان و گیلان  بارش باران  و لغزندگی اعلام شده است و سایر محور های مواصلاتی از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.
 
 سرهنگ حمیدی تصریح کرد: محور های شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن و محور قم به گرمسار به دلیل انجام عملیات راه سازی و نیز محورهای  شهداد به نهبندان در استان کرمان   به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه مسدود است و همچنین محور پونل به خلخال به علت بارش برف کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی با شماره‌ تلفن‌های 882555555 و سایت راهور 120 پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.
انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: ترافیک ، شمال ، بارش ، برف ، باران ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار