شمار قربانیان حمله اعضای مظنون القاعده روز چهارشنبه به مقر ارتش در عدن در جنوب یمن به 11 نفر افزایش یافت.

 به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه،  شمار قربانیان حمله اعضای مظنون القاعده روز چهارشنبه به مقر ارتش در عدن در جنوب یمن به 11 نفر از جمله سه مهاجم و شش نظامی افزایش یافت.

یک منبع دستگاه های امنیتی اعلام کرد مهاجمان مقر چهارمین منطقه نظامی در تواحی، منطقه ای از عدن را هدف قرار دادند. برخی از آنها موفق شدند به این منطقه نظامی نفوذ کنند و سپس با موشک اندازهای آر.پی.جی به این منطقه حمله کردند. آن‌ها همچنین یک دستگاه خودروی بمب‌گذاری شده را در ورودی ساختمان منفجر کردند.

بنابراعلام یک منبع نظامی، در مجموع 11 نفر در این حمله کشته شدند. « شش نظامی، سه مهاجم، دو غیرنظامی و شماری از رهگذران در تیراندازی که پس از حمله صورت گرفت کشته شدند. »

بنابراعلام این منبع، پس از آغاز حمله درگیری ها « نزدیک به سه ساعت در اوایل بعدازظهر ادامه داشت. »

این منبع اعلام کرد درگیری در دو جبهه انجام گرفت « یک گروه از مهاجمان از شمال به ساختمان حمله کردند و گروهی دیگر خودروی بمب گذاری شده را در ورودی ساختمان در غرب منفجر کردند. »
منبع نظامی اعلام کرد نیروهای کمکی تیپ سی و یکم زرهی به تواحی اعزام شده اند. درهای ورودی و خروجی مقر ارتش به علت انفجار بسته شده است.

هیچ اخباری درباره شمار مهاجمان اعلام نشده است. بنابراعلام منبع امنیتی «‌ مهاجمان از اعضای القاعده بوده اند. »

خبرگزاری رسمی یمن ( سبا) به نقل از یک مقام دستگاه های امنیتی سپس اعلام کرد این «‌حمله ای انتحاری بود که تروریست های القاعده انجام دادند. »

سبا اعلام کرد « محافظان مقر ارتش سبب شکست این حمله شدند و نیروهای دولتی برخی از مهاجمان را که موفق شده بودند پس از حمله فرار کنند تعقیب کردند. »

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار