معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ملارد گفت: در سال 1392، پیرو پیگیری‌های صورت گرفته از سوی فرمانداری این شهرستان ومساعدت استانداری 130میلیارد ریال اعتبار و بودجه‌ی تملک دارایی به تصویب رسید.

 فاضل اکبری طارمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به نقش اثر گذار برنامه‌ریزی در ابعاد گوناگون اعم از شورای اداری، سرمایه‌گذاری، تنظیم بازار، شورای عشایری و ... اظهار داشت: مجموعه‌ی فرمانداری ملارد و بخش معاونت اداری، مالی و برنامه‌ریزی پیرو پیگیری های مستمری که در سال 1392 صورت گرفت، در مرحله‌اول توفیق تصویب 13 میلیارد تومان اعتبار و بودجه تملک و دارایی را طی تعامل با استانداری به دست آورد و موافقت‌های لازم درجهت عمران و آبادانی شهرستان ملارد عملیاتی شد.

وی در ادامه افزود: در مرحله‌ی دوم نیز مترصد هستیم تا در قالب مازاد وصولی، بخش دیگری از اعتبارات مورد نیاز را به تصویب برسانیم که البته ممکن است تزریق آن به شش ماهه‌ی اول سال 93 موکول شود.

فاضل اکبری طارمی درادامه ضمن اشاره به درخواست بودجه پنجاه‌میلیارد تومانی در مرحله‌ی اول اظهار داشت: با توجه به محدودیت های منابع و اعتبارات و سقف وکفی که استانداری و مسئولین زیربط به منظور تامین بودجه درنظر می‌گیرند با 13 میلیارد تومان آن موافقت شد که با وجود کاهش رقم تصویبی با بودجه‌ی مطرح شده‌ی اولیه از سوی ما اقدام قابل توجهی بود زیرا درمقیاس بانفوس جمعیتی اولین شهرستان دربین ساسر شهرستان‌های استان تهران درحوزه جذب اعتبارات بودیم تا جایی که بودجه شهر تهران با آن وسعت وکثرت جمعیتی دو برابر شهرستان ملارد بودکه در طی جلسات که برگزار شد، به صراحت این موضوع از سوی برخی از مدیران ومسئولین شهر تهران اعلام شد.
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار