رضا بهبودی یکی از بازیگران با اخلاق و کم حاشیه‌ی عرصه‌ی تئاتر است.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران، رضا بهبودی فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما تئاتر است.

او شروع فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1367 با بازی در نمایش بینوایان بهروز قریب پور آغاز کرد. تا به امروز در آثار نمایش بسیاری در مقام بازیگر حضور داشته، از آن جمله می‌توان به آثار "در انتظار گودو" علی اکبر علیزاده، "شهرهای نامرئی" محمد حسن معجونی، "اتاق صدا" محمد عاقبتی، " گلن گری گلن راس" پارسا پروزفر، "کالگیوه" همایون غنی زاده و بسیاری آثار دیگر اشاره کرد.

ایشان همچنین آثاری همچون " بر پهنه دریا"، " همه چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری" را نیز کارگردانی کرده است.

رضا بهبودی فعالیت بازیگری خود را در قالب تصویر با بازی در تله تئاتر‌های "خواستگاری و خرس" محمد حسن معجونی، سریال " روزگار قریب" کیانوش عیاری، فیلم‌های سینمایی "پاداش" کمال تبریزی، " آبروی از دست رفته" آیدا پناهنده، " آزمایشگاه" حمید مجد، "انگشتر متبرک" شهرام مکرمی، " سفر زمان" امیر شهاب رضویان و چندین فیلم بلند و کوتاه دیگر تا به امروز پیگیری کرده است.

بهبودی به عنوان مدرس کارگاه مختلفی برای آموزش اصول و مبانی بازیگری برای آموزش اصول و مبانی بازیگری برای علاقه مندان این حرفه برگزار کرده که برگزاری کارگاه‌هایی در دانشکده سینما و تئاتر، دانشگاه سوره و کارگاه بازیگری مختلف مانند کارگاه بازیگری مختلف مانند کارگاه بازیگر موسسه‌ی کارنامه از آن جمله است.
 
همچنین او تا به حال جوایزی از جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره تئاتر دانشگاهی، جشن بازیگر خانه تئاتر، جشنواره بین المللی فیلم کوتاه پروین اعتصامی و جشنواره بین المللی فیلم ویدئویی تهران دریافت کرده است.


انتهای پیام/ رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار