ستاد اقامه نماز خراسان رضوی اعلام کرد: هم‌اندیشی اقامه نماز زائران آستان قدس رضوی در جایگاه‌های ویژه خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران، با توجه به مقارن شدن ایام فاطمیه (س) و ایام نوروز ستاد اقامه نماز خراسان رضوی به منظور گسترش فرهنگی اقامه نماز جماعت جایگاه‌های ویژه‌ای را در خراسان رضوی برپا کرده است.

در این طرح هم‌اندیشی‌های اقامه نماز زائران آستان قدس رضوی و کارشناسان ستاد اقامه نماز خراسان رضوی از نخستین روز فروردین ماه سال 93 و تا 15 فروردین ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

این طرح به منظور فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای اقامه نماز زائران آستان قدس رضوی در ایام نوروز  با استقرار جایگاه‌های ویژه در مسیرهای منتهی به حرم امام رضا (ع) با برگزاری هم‌اندیشی‌های اقامه نماز زائران در دست اجرا است.

نشست نقد و بررسی اقامه نماز با حضور زائران آستان قدس رضوی، استقرار جایگاه‌ها و فضاهای طبیعی مناسب با نصب بنر،‌ پخش اسلایدها با همکاری سازمان‌های خراسان رضوی، پیگیری و حل مشکلات فوری نمازخانه‌ها و مهمان‌سرا در اقامه فریضه نماز جماعت، نظارت سازمان‌های اجرایی اقامه نماز در مکان‌های عمومی اقامه نماز، انعکاس برنامه‌های مرتبط با اقامه نماز زائران آستان قدس رضوی با هماهنگی صدا و سیما از اقدامات اجرایی این طرح است.

انتهای پیام/
برچسب ها: هم اندیشی ، نماز ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار