معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 گفت: پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و گردشگری در ایام فاطمیه (س) از مسافران و شهروندان استقبال خواهند کرد.

برومند نامداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و گردشگری همزمان شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در ورودی‌های تهران ساوه، بوستان‌های شقایق و قائم برپا می‌شود. این پایگاه‌ها از نخستین روز نوروز آغاز و تا پایان 15 فروردین ماه سال 93 برپا خواهد بود. 

وی ادامه داد: در این طرح پایگاه‌ها و ایستگاه‌های گردشگری و از استقبال از مسافران و زائران فاطمیه(س) تا پایان فروردین ماه سال 93 از ساعت 8 صبح تا ساعت 20 برپا خواهد شد. 

نامداری با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برپایی 3 پایگاه اطلاع‌رسانی در مجاورت ایستگاه عوارضی آزاد راه تهران به ساوه، بوستان شقایق و قائم، توزیع نقشه تهران و منطقه 18، دفترچه‌های گردشگری، کتابچه، بروشورهای فرهنگی و سلامت، بلیط سینما، تهران کارت، محصولات مناسب ایام فاطمیه(س)، از اقدامات اجرایی این طرح است. 

وی خاطر نشان کرد: استقرار 40 خانواده گردشگر در پایگاه مدیریت بحران منطقه 18 در دهه اول فروردین ماه سال 93 انجام تبلیغات محیطی در معابر، شاهراه‌های ارتباطی و ایستگاه‌های گردشگری از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.  
انتهای پیام/

برچسب ها: سلامت ، بلیط ، نقشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار