مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12، از غبار روبی و عطر افشانی اماکن متبرکه این منطقه در ایام فاطمیه(س) خبرداد.


سیف‌الله جلالی فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: غبارروبی و عطر افشانی اماکن متبرکه، مساجد و امامزادگان منطقه 12 در آستانه ایام فاطمیه(س) و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در دستور کار اداره فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
این طرح همزمان با فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه(س) در اماکن متبرکه، مساجد و امامزادگان محلات 13 گانه و نواحی 6گانه منطقه 12 اجرا می‌شود. 

وی ادامه داد: در این طرح مساجد، اماکن متبرکه و امامزادگان منطقه 12 باحضور روحانیون و ائمه جماعات و شهروندان این منطقه، غبارروبی عطر افشانی، گلاب پاشی و گلریزان خواهد شد. 

جلالی فر با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: غبارروبی و عطر افشانی اماکن متبرکه، مساجد و امامزادگان منطقه 12، برگزاری مراسم سوگواری، مرثیه سرایی، مداحی، تواشیح، تعزیه خوانی فاطمی، اقامه نماز جماعت، توزیع پکیج‌های فرهنگی، مذهبی، آموزشی و بسته‌های نذری از اقدامات اجرایی این طرح است. 

وی خاطر نشان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی در میادین، بوستانها، مساجد، محورهای اصلی و محلات 13گانه منطقه 12، بازدید از خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاه ورزشی در بوستان مصطفی خمینی، برپایی نمایشگاه کتاب در سبزه میدان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.  
انتهای پیام/  
 

برچسب ها: معظم ، منطقه ، متبرکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار