داستان ازدواج حمید گودرزی و همسر ثروتمندش "ماندانا دانشور" را اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ حمید گودرزی در دوم آذر 1356 در خانواده‌ای با اصالت در تهران متولد شد. فرزند اول زوج جوان و تحصیل‌کرده روشنفکر و متمولی است که در منزلی واقع در میدان آرژانتین تهران به دنیا آمد و در همان محله رشد کرد و بزرگ شد؛ پدر حمید تاجر فرش و تحصیل‌کرده است و مادرش به رغم داشتن تحصیلات عالیه، موقعیت اجتماعی و اصالت خانوادگی خانه‌دار است.  
 
بعد از حمید یک دختر هم در این خانواده به دنیا آمد که در رشته‌ی گرافیک فارغ‌التحصیل شد و هم‌اینک دنبال ادامه تحصیل در رشته حقوق است و دوست دارد کار وکالت کند.
 
حمید با مادرش تنها 14 سال اختلاف سنی دارد و همین موضوع باعث شد حرف او را بهتر از پدر بفهمد و درک متقابلی بین این دو در حد عالی به وجود آید که هنوز هم ادامه دارد او برخلاف سایر بچه‌‌هایطبقه مرفه و بالای شهری پرشرو شور بود و از خاطرات بچگی‌اش یک نمونه بس که کلاس اول دبستان و در همان هفته اول تحصیل روزی تمام کتاب‌هایش را به دوره‌گردی داد و به جایش گوجه سبز گرفت و خورد.
 
گودرزی همیشه با صداقت می‌گوید که مشوق من در بازیگری فقط خودم هستم؛ او درست می‌گوید چون برخالف بسیاری از مشاهیر نه فقط مورد تشویق خانواده و نزدیکان قرار گرفته بلکه برای مخالفت با نظر آنها و رفتن به مسیر دلخواه خود انرژی زیادی را طی دو سال صرف کرده است.
 
او در سال 1374 دیپلم گرفت و در کنکور سراسری شرکت کرد و در رشته‌ی دندانپزشکی قبول شد و درست شبی که پدر و مادرش به مناسبت این موفقیت بزرگ پسرشان جشن گرفته بودند جنجال و ماجرای انتخاب او شروع شد. زیرا او مصمم بود که خودش شغل و آینده‌اش را انتخاب کند و والدین او وقتی شنیدند که او می‌خواهد دنبال هنر و بازیگری برود و پزشکی را فدا کند به هر وسیله‌ای سعی می‌کردند که او را منصرف کنند؛ به هر ترتیب از دانشکده هنر و معماری فارغ‌التحصیل شد  و در سال 1383 با "ماندانا دانشور" که دختری از خانواده‌های ثروتمند است ازدواج کرد.
 
وی فعالیت هنری را بازی در نمایش "کشتی اسپرانزا"‌ به کارگردانی "محمد رحمانیان" آغاز کرد، نخستین تجربه سینمایی او، بازی کوتاهی در فیلم"سهراب" به کارگردانی سعید سهیلی بود.  
 
کارنامه‌ی هنری او را در سینما فیلم‌هایی چون "سهراب (1378)، پسران مهتاب(1381)، بازنده (1383)، قتل آنلاین (1384)، چپ دست (1384)، گناه من (1385)، بی‌وفا (1385)، مجنون لیلی (1386)، قرنطینه (1386)، انعکاس (1386)، کیش و مات (1387)، خیابان بیست و چهارم (1388)، داماد خجالتی (1388)، زن‌ها شگفت‌انگیزند (1389) و دزدان خیابان جردن (1389) تشکیل می‌دهند.
 
او همچنین در سریال‌هایی چون زمانه (1391)، قلب یخی (1389)، پنجمین خورشید (1388)، کمکم کن (1384)، تب سرد(1383)، مسافری از هند (1381) و دانی و من نقش‌آفرینی کرد.

 
انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار