به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران همایون هاشمی گفت: طرح کارزار رسانهای شیشه در فرودین سال 92 در مبادی ورودی و خروجی استانها و شهرستانها برگزار شد که نتایج خوبی دربرداشت لذا با توجه به استقبال خانوادهها از این طرح سازمان بهزیستی برآن شد تا این طرح را در نوروز 93 نیز اجرایی کند.
وی ادامه داد: فاز اول طرح کارزار رسانهای شیشه با هدف ارتقاء آگاهی خانوادهها در خصوص استفاده تنفسی مواد مخدر در قالب ارائه اطلاعاتی به صورت بروشور و سی دی در فرودگاهها و ترمینالها اجرایی شده است.
هاشمی خاطر نشان کرد: فاز دوم این طرح با عنوان طرح نوروزی شکوفه 13 فروردین اجرایی خواهد شد که هدف آن ارتقاء آگاهی خانوادهها از مصرف مواد مخدر صنعتی و سنتی میباشد.
انتهای پیام/