هوای اکثر نقاط کشور فردا در روز طبیعت گرم و آفتابی خواهد بود که به تدریج بر شدت ابرها افزوده می شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز بارش پراکنده باران همراه با وزش باد در شمال شرق و نوار شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود که به تدریج این سامانه بارشی از کشور خارج خواهد شد.

وی ادامه داد: فردا سامانه بارشی دیگری از جنوب غرب وارد کشور شده که موجب بارش برف در استان‌های چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد ، لرستان و ارتفاعات اصفهان می‌شود. 

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت که فردا بارش باران برای استان‌های اصفهان، خوزستان، کرمانشاه، همدان، ایلام، یزد و بوشهر پیش بینی می‌شود.همچنین برای فردا بارش پراکنده در پایتخت، البرز و قم را شاهد خواهیم بود.

گودرزی افزود: فردا شدت بارش‌ها در استان‌های فارس، کهگلیویه و بویر احمد و چهار محال بختیاری همراه با رعد و برق خواهد بود.

وی افزود: برای روز پنج‌شنبه بارش باران در شمال شرق، شرق و جنوب شرق پیش‌بینی می‌شود که برای روز جمعه علاوه بر استان‌های ذکر شده بارش باران به نیمه شرقی کشور رسیده و شنبه سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت هوای پایتخت اظهار داشت: امروز تهران شاهد وزش باد و در ارتفاعات بارش باران خواهد بود و فردا نیز آسمان تهران نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و رعد و برق است.

گودرزی ادامه داد: حداکثر دمای تهران به 13 درجه و حداقل به صفر درجه می رسد که باید گفت تهران امروز سه درجه کاهش دما خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت که فرد و در روز طبیعت ، اکثر نقاط کشور هوایی گرم خواهد داشت ولی با توجه به وجود سامانه جدید بارشی احتمال بارندگی می‌رود و تهران نیز از ظهر فردا شاهد بارش باران خواهد بود.

وی گفت: سردترین نقطه کشور امروز اردبیل با 14 درجه بالای صفر پیش بینی شده است.

منبع: تسنیم
برچسب ها: وبگردی ، هوا ، طبیعت ، روز ، پیس بینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.