بخشدار مرکزی شهرستان کامیاران از افزایش دو برابری ورود مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به روستای تاریخی پالنگان در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،فرهادی گفت: روستای پالنگان به عنوان قطب گردشگری در استان کردستان تاکنون شاهد سیل عظیمی از گردشگران از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال بوده است.

وی با اشاره به حضور چند گردشگر خارجی در هفته نخست ایام نوروز در این روستا، افزود: حجم بیشتر مسافران به این روستای تاریخی از روز سوم به بعد بوده است.

بخشدار مرکزی شهرستان کامیاران  با بیان اینکه در هفته نخست تعطیلات نوروزی، حداقل هزار خودرو مهمان و مسافر به روستای پالنگان سفر کرده‌اند، اضافه کرد:

علاوه بر پارکینگ موجود در واحد شیلات این روستا، پارکینگ دیگری نیز از سوی دهیار و شورای این روستا با هدف ایجاد رفاه بیشتر برای مسافران تعبیه شده که در حال ارائه خدمات به مسافران است.

 فرهادی با اشاره به اینکه علاوه بر چادرهای اسکان، در حال حاضر تمامی 14 واحد استیجاری مجهز واقع در روستای پالنگان به طور مداوم مورد استفاده مسافران قرار گرفته است گفت :با توجه به بازخورد خوب اقدامات رفاهی برای گردشگران در این روستا، پیش‌بینی می‌شود آمار گردشگران به رقم قابل‌ توجهی برسد./س
 
برچسب ها: اورامان ، گردشگران ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.