در حالی که شرکت های سامسونگ و سونی مشغول ساختن گوشی های با قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 4K هستند؛ شرکت دیگری در حال کار بر روی دوربین های iPhone است تا بتواند با همان دوربین ها کیفیت بالاتری به ثبت برساند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Ultrakam اولین نرم افزار iOS است که کاربر را قادر می سازد تا تصاویری با کیفیت 2K را به ثبت برساند و تصاویر خروجی این نرم افزار, نسبت به تصاویر نرم افزار اولیه این سیستم عامل, دارای کیفیت بسیار بالاتری است. این نرم افزار برای iPhone 5 و 5c, iPad mini و iPad Retina مناسب سازی شده است و در محصولات دیگر محدودیت کیفیت دارد.

این نرم افزار دارای تنظیمات و حالت های مختلف عکاسی است که عکاس را قادر می سازد تا تصاویر بهتری ذخیره نماید. یک دقیقه فیلم ذخیره شده توسط این نرم افزار در بالاترین حالت کیفیت نیاز به 3 گیگابایت فضای آزاد دارد. مخاطبان هدف این نرم افزار فیلم سازان هستند اما با ویژگی های خاص این نرم افزار هر کاربر معمولی می تواند کارهای زیبایی ارائه دهد.

این نرم افزار را می توانید در App Store با قیمت 6.99 دلار تهیه نمایید. ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار, قیمت بالای آن را توجیه می نماید.

برچسب ها: apple ، ultrakam ، iphone
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار